ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hospitality Marketing: An Introduction

دانلود کتاب بازاریابی مهمان نوازی: مقدمه

Hospitality Marketing: An Introduction

مشخصات کتاب

Hospitality Marketing: An Introduction

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750652454, 9780080472942 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 363 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Hospitality Marketing: An Introduction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی مهمان نوازی: مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی مهمان نوازی: مقدمه

بازاریابی مهمان نوازی: یک مقدمه رویکرد منحصر به فردی را برای تشریح فرآیندهای بازاریابی در صنعت مهمان‌نوازی اتخاذ می‌کند. ایده‌آل برای کسانی که تازه وارد موضوع بازاریابی شده‌اند، این متن موضوع را برای بخش مهمان‌نوازی توضیح می‌دهد. این هشت عنصر آمیخته بازاریابی را با اشاره مستقیم به ویژگی‌های صنعت مهمان‌نوازی مورد بحث قرار می‌دهد و به کل فرآیند در سه مرحله نزدیک می‌شود، همانطور که مدیر بازاریابی مهمان‌نوازی این کار را انجام می‌دهد: * قبل از بازدید مشتریان از هتل / رستوران، وظیفه بازاریابی تحقیق است. بازار، مدیریت انتظارات مشتری و ایجاد انگیزه خرید آزمایشی از طریق توسعه محصول/خدمات، قیمت‌گذاری، مکان، توزیع و ارتباطات بازاریابی رفتار.* پس از مواجهه با خدمات، وظیفه ممیزی کیفیت و رضایت مشتری و ارتقای یک رابطه سودمند متقابل طولانی مدت با مشتریان از طریق ابتکار بازاریابی رابطه مند است. بازاریابی مهمان نوازی یک منبع یادگیری کامل است، با مثال های واقعی، مطالعات موردی و تمرینات در متن، به علاوه یک وب سایت همراه که راه حل ها را ارائه می دهد به تمرین‌ها، مطالعات موردی بیشتر و پیوندهایی به سایت‌های مربوطه برای حمایت از دانشجویان و اساتید. * ترکیب بازاریابی را برای صنعت مهمان‌نوازی زمینه‌سازی می‌کند.* شامل مثال‌های واقعی، مطالعات موردی کوچک و تمرین‌هایی برای روشن‌تر کردن تحلیل و کمک به درک است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Hospitality Marketing: an introduction takes a unique approach to outlining marketing processes in the hospitality industry.Ideal for those new to the topic of marketing, this text contextualises the subject for the hospitality sector. It discusses the eight elements of the marketing mix with direct reference to the specifics of the hospitality industry and approaches the whole process in three stages, as would the hospitality marketing manager:* BEFORE customers visit the hotel / restaurant, the marketing task is to research the market, manage customer expectations and motivate trial purchase through product / service development, pricing, location, distribution and marketing communication.* DURING the service encounter, the task is to meet or exceed customer expectation by managing the physical evidence, service processes and employee behaviour.* AFTER the service encounter, the task is to audit quality and customer satisfaction, and promote a longer term mutually beneficial relationship with customers through relationship marketing initiative.Hospitality Marketing is a complete learning resource, with real-life examples, case studies and exercises in the text, plus an accompanying website which provides solutions to the exercises, further case studies and links to relevant sites to support both students and lecturers. * Contextualises the marketing mix for the hospitality industry.* Contains real-life examples, mini case studies and exercises to illuminate analysis and help understanding.





نظرات کاربران