دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Smokey Wilson
سری:
ISBN (شابک) : 0807747882, 9780807747872
ناشر:
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 217
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 645 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب What about Rose?: Using Teacher Research to Reverse School Failure (The Practitioner Inquiry Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درباره رز چطور؟: استفاده از پژوهش معلم برای معکوس کردن شکست مدرسه (سری تحقیق از پزشک) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
هر ساله هزاران دانشجوی اقلیت شهری با آمادگی کافی برای رویارویی با چالش هایی که در انتظارشان است وارد کالج می شوند. در این کتاب، اسموکی ویلسون جستجوی 30 ساله خود را برای راهبردهای آموزشی بهتر به اشتراک می گذارد تا به این فراگیران بزرگسال (بسیاری از آنها آفریقایی آمریکایی) کمک کند تا مهارت های سوادآموزی اولیه مورد نیاز برای موفقیت در دانشگاه را توسعه دهند. ویلسون از طریق پرتره های دقیق دانشجویان در یک کالج جامعه شهری، به ما نشان می دهد که یادگیری چه زمانی اتفاق می افتد، چرا اتفاق می افتد، و چه اتفاقی می افتد وقتی که ظاهر نمی شود. این متن «راهنمای تحقیقات کلاسی برای معلمان» را دارد که چهار مرحله تحقیق را تشریح میکند و شامل تمرینهایی است که به معلمانی کمک میکند تا شروع به کار کنند.
Every year, thousands of urban minority students enter college academically underprepared to meet the challenges that await them. In this book, Smokey Wilson shares her 30-year-long search for better instructional strategies to help these adult learners (many of them African Americans) develop the basic literacy skills needed to succeed in college. Through detailed portraits of students in an urban community college, Wilson shows us when learning happens, why it happens, and what happens when it fails to appear. The text features "A Guide to Classroom Research for Teachers" that outlines the four stages of research and contains exercises to help jump start teachers who are tentative about doing research.