ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Transactions on Edutainment III

دانلود کتاب معاملات Edutainment III

Transactions on Edutainment III

مشخصات کتاب

Transactions on Edutainment III

دسته بندی: کامپیوتر
ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 5940 : Transactions on Edutainment 
ISBN (شابک) : 3642112447, 9783642112447 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 283 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب معاملات Edutainment III: رابط های کاربر و تعامل انسان با کامپیوتر، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، سیستم های اطلاعات چند رسانه ای، گرافیک کامپیوتری، کامپیوتر و آموزش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Transactions on Edutainment III به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معاملات Edutainment III نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معاملات Edutainment III



این زیر خط مجله به عنوان انجمنی برای تحریک و انتشار ایده‌های پژوهشی نوآورانه، نظریه‌ها، فناوری‌های نوظهور، تحقیقات تجربی، روش‌های پیشرفته، و ابزارها در همه ژانرهای مختلف آموزشی، مانند بازی، عمل می‌کند. یادگیری مبتنی بر و بازی های جدی، داستان سرایی تعاملی، محیط های یادگیری مجازی، آموزش مبتنی بر واقعیت مجازی، و زمینه های مرتبط. این بخش جنبه‌هایی از نظریه‌های آموزشی و بازی، تعامل انسان و رایانه، گرافیک رایانه‌ای، هوش مصنوعی و طراحی سیستم‌ها را پوشش می‌دهد.

جلد سوم این مجموعه شامل مجموعه‌ای از 12 مشارکت برجسته از Edutainment 2009، چهارمین جلد است. کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، که در آگوست 2009 در کانادا برگزار شد. تمرکز اصلی این مقالات بر استفاده از بازی ها برای تحریک زبان آموزان است. علاوه بر این، 10 مقاله معمولی گنجانده شده است که طیف گسترده ای از ابزارها و برنامه های آموزشی را ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This journal subline serves as a forum for stimulating and disseminating innovative research ideas, theories, emerging technologies, empirical investigations, state-of-the-art methods, and tools in all different genres of edutainment, such as game-based learning and serious games, interactive storytelling, virtual learning environments, VR-based education, and related fields. It covers aspects from educational and game theories, human-computer interaction, computer graphics, artificial intelligence, and systems design.

The third volume in this series contains a selection of 12 outstanding contributions from Edutainment 2009, the 4th International Conference on E-Learning and Games, held in Canada in August 2009. The main focus of these papers is on the use of games to stimulate learners. In addition, 10 regular papers are included, presenting a wide range of edutainment tools and applications.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Engaging Kids with the Concept of Sustainability Using a Commercial Video Game – A Case Study....Pages 1-12
Doing It Right: Combining Edutainment Format Development and Research....Pages 13-24
Edutainment Robotics as Learning Tool....Pages 25-35
SoundTag: RFID Based Wearable Computer Play Tool for Children....Pages 36-47
A Comparison between Drill-Based and Game-Based Typing Software....Pages 48-58
Widget-Based Simulator for Testing Smart Space....Pages 59-69
Entertaining Education – Using Games-Based and Service-Oriented Learning to Improve STEM Education....Pages 70-81
Learning English through Serious Games – Reflections on Teacher and Learner Performance....Pages 82-92
Motivational Factors in Educational MMORPGs: Some Implications for Education....Pages 93-104
A Distributed Multi-agent Architecture in Simulation Based Medical Training....Pages 105-115
Designing a Trading Card Game as Educational Reward System to Improve Students’ Learning Motivations....Pages 116-128
Sketch Learning Environment with Diagnosis and Drawing Guidance from Rough Form to Detailed Contour Form....Pages 129-140
Application of Visualization in Virtual Endoscopy System....Pages 141-153
Design and Implementation of Virtual Museum Based on Web3D....Pages 154-165
Large Area Interactive Browsing for High Resolution Digitized Dunhuang Murals....Pages 166-176
Research of Autonomous Active Control for Virtual Human Based on Emotion-Driven Model....Pages 177-189
An XML-Based Interface Customization Model in Digital Museum....Pages 190-202
Animation as an Aid for Higher Education Computing Teaching....Pages 203-218
Bringing Integrated Multimedia Content into Virtual Reality Environments....Pages 219-230
Virtual Reality House for Rehabilitation of Aphasic Clients....Pages 231-239
Investigating the Effects of Educational Game with Wii Remote on Outcomes of Learning....Pages 240-252
Using Computer Games for Youth Development....Pages 253-273
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران