دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: مردم نگاری ویرایش: نویسندگان: Lesley A. Sharp سری: ISBN (شابک) : 9780520229501, 0520229517 ناشر: University of California Press سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 397 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Sacrificed Generation: Youth, History, and the Colonized Mind in Madagascar به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نسل قربانی: جوانان، تاریخ و ذهن استعمار شده در ماداگاسکار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
16 عکس بزرگ بر وزن، 2 تصویر خط، 3 نقشه، 20 جدول جوانان و سیاست هویت نقش برجسته ای در این مطالعه تحریک آمیز از حافظه شخصی و جمعی در ماداگاسکار دارند. یک قوم نگاری عمیقاً ظریف از آگاهی تاریخی، بسیاری از تحقیقات بین فرهنگی را در مورد کودکان به چالش می کشد، زیرا بازیگران اصلی آن بزرگسالان نیستند، بلکه جوانان مدرسه ای هستند. لسلی شارپ فرضیات غالب مبنی بر اینکه کودکان آفریقایی قربانیان درمانده بحرانهای پسااستعماری هستند، ناتوان از تفکر یا اقدام جمعی سازمانیافته و پایدار را رد میکند. او در عوض بر عاملیت سیاسی آنها اصرار دارد. کلیدواژه: آموزش انتقادی
16 b/w photographs, 2 line illustrations, 3 maps, 20 tables Youth and identity politics figure prominently in this provocative study of personal and collective memory in Madagascar. A deeply nuanced ethnography of historical consciousness, it challenges many cross-cultural investigations of children, for its key actors are not adults but school youth. Lesley Sharp refutes dominant assumptions that African children are the helpless victims of postcolonial crises, incapable of organized, sustainable collective thought or action. She insists instead on their political agency. Keywords: Critical pedagogy