ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Open Leadership: How Social Technology Can Transform the Way You Lead

دانلود کتاب رهبری باز: چگونه فناوری اجتماعی می‌تواند شیوه رهبری شما را تغییر دهد

Open Leadership: How Social Technology Can Transform the Way You Lead

مشخصات کتاب

Open Leadership: How Social Technology Can Transform the Way You Lead

دسته بندی: سایر علوم اجتماعی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470597267, 9780470597262 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 334 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Open Leadership: How Social Technology Can Transform the Way You Lead به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رهبری باز: چگونه فناوری اجتماعی می‌تواند شیوه رهبری شما را تغییر دهد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رهبری باز: چگونه فناوری اجتماعی می‌تواند شیوه رهبری شما را تغییر دهد

یک راهنمای ضروری برای رهبرانی که می‌خواهند از رسانه‌های اجتماعی برای "باز بودن" استفاده کنند و در عین حال کنترل خود را حفظ کنند، "باز باشید، شفاف باشید، معتبر باشید" مانتراهای فعلی رهبری هستند، اما شرکت‌ها اغلب عقب‌نشینی می‌کنند. تجارت بر مفهوم کنترل استوار است و با این حال نظم جهانی جدید خواستار باز بودن است - رهبران نمی دانند چگونه باز باشند و کنترل داشته باشند. این منبع ضروری به رهبر مدرن کمک می کند تا بفهمد چگونه در دنیای باز جدید رهبری کند، جایی که وبلاگ نویسی، توییتر، فیس بوک و حفاری در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند. نویسنده مراحلی را که رهبران باید بردارند تا سازمان‌ها و خودشان را به «باز» تبدیل کنند - و دقیقاً معنی آن را بیان می‌کند. نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک سازمان باز را نشان می دهد. توصیه های اساسی برای رهبرانی ارائه می دهد که در حال تطبیق با عصر جدید باز بودن در بازار هستند نویسنده شارلین لی یکی از برجسته ترین متخصصان رسانه های اجتماعی و فناوری ها به زبانی ساده و قابل فهم است. ، این کتاب به رهبران کمک می کند تا خود را به سمت شبکه های اجتماعی و سایر پیشرفت های فناوری سوق دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An essential guide for leaders who want to use social media to be "open" while maintaining control "Be Open, Be Transparent, Be Authentic" are the current leadership mantras-but companies often push back. Business is premised on the concept of control and yet the new world order demands openness-leaders do not know how to be open and be in control. This must-have resource will help the modern leader understand how to lead in the new open world-where blogging, twittering, facebooking, and digging are becoming the norm. the author lays out the steps that leaders must take to transform their organizations and themselves into being "open" -and exactly what that will mean. Shows how to use social media to become an open organization Offers basic advice for leaders who are adapting to the new era of openness in the marketplace The author Charlene Li is one of the foremost experts on social media and technologies In easy-to-understand language, this book will help leaders orient themselves to social networking and other technological advances.





نظرات کاربران