دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ساخت و ساز ویرایش: نویسندگان: Michael B. Katz سری: ISBN (شابک) : 0674750934, 9780674750920 ناشر: سال نشر: 1989 تعداد صفحات: 225 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 11 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Reconstructing American Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازسازی آموزش آمریکایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
"...تفسیری قدرتمند از کاربرد تاریخ در اصلاحات آموزشی و روابط میان دموکراسی، آموزش و پرورش و دولت سرمایه داری. آموزش و پرورش آمریکا چگونه شکل گرفت؟ یک مورخ در مورد انتقادات و پیشنهادات اخیر برای بهبود چه می تواند بگوید؟ چه چیزی سیاست تاریخ آموزشی را هدایت میکند؟ کاتز نشان میدهد که چگونه بازسازی گذشته آموزشی آمریکا میتواند به عنوان چارچوبی برای تفکر در مورد اصلاحات فعلی استفاده شود.» - پشت جلد.
"...A powerful interpretation of the uses of history in educational reform and of the relations among democracy, education, and the capitalist state. How did the American education take shape? What can a historian say about recent criticisms and proposals for improvement? What drives the politics of educational history? Katz shows how the reconstruction of America's educational past can be used as a framework for thinking about current reform."--Back cover.
Contents ......Page 10
Introduction......Page 14
1. The Origins of Public Education......Page 18
2. Alternative Models for American Education......Page 37
3. How Urban School Systems Became Bureaucracies: The Boston Case, 1850–1884......Page 71
4. History and Reform......Page 124
5. The Politics of Educational History......Page 149
6. The Moral Crisis of the University......Page 173
Notes......Page 198
Index......Page 222