دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: اقتصاد ویرایش: نویسندگان: Peter F. Orazem, Zafiris Tzannatos, Guilherme Sedlacek سری: ISBN (شابک) : 0230614590, 9780230614598 ناشر: Palgrave Macmillan سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 250 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Child Labor and Education in Latin America: An Economic Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کار و آموزش کودکان در آمریکای لاتین: یک دیدگاه اقتصادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به بررسی حقایق مربوط به کار کودکان در آمریکای لاتین می پردازد – اینکه چگونه در طول زمان تغییر می کند. در سراسر کشورها؛ و در مقایسه با سایر مناطق جهان. شواهد غنی ارائه شده در این کتاب از این دیدگاه حمایت میکند که میتوان علل اصلی کار کودکان را شناسایی کرد، که کار کودک هزینههای قابل شناسایی دارد که میتواند در طول نسلها ادامه داشته باشد، و اینکه سیاستهای جایگزین وجود دارد که میتوانند در ریشهکن کردن آن موفق شوند. هدف این کتاب بهبود درک علل و پیامدهای کار مداوم کودکان و مشارکت در بحث سیاست گذاری با هدف افزایش رفاه حال و آینده همه کودکان در آمریکای لاتین است.
This book examines the facts concerning child labor in Latin America—how it varies over time; across countries; and in comparison to other areas of the world. The rich evidence presented in the book supports the view that the root causes of child labor can be identified, that child labor has identifiable costs that can last across generations, and that there are policy alternatives that can succeed in its eradication. This book aims to improve the understanding of root causes and consequences of persistent child labor and to contribute to the policy debate with the goal of enhancing the current and future welfare of all children in Latin America.
Cover......Page 1
Contents......Page 8
List of Figures......Page 10
List of Tables......Page 12
Abstract......Page 16
Preface......Page 18
Acronyms......Page 20
Part I: Introduction......Page 22
Introduction: Child Labor and Education in Latin America......Page 24
Part II: Background......Page 40
1 Changing Patterns of Child Labor around the World since 1950: The Roles of Income Growth, Parental Literacy, and Agriculture......Page 42
2 Child Labor, Schooling, and Poverty in Latin America......Page 54
Part III: Behavioral Inferences......Page 74
3 The Responses of Child Labor, School Enrollment, and Grade Repetition to the Loss of Parental Earnings in Brazil, 1982–1999......Page 76
4 Dynamics of Child Labor: Labor-Force Entry and Exit in Urban Brazil......Page 90
5 How Does Working as a Child Affect Wages, Income, and Poverty as an Adult?......Page 108
6 The Intergenerational Persistence of Child Labor......Page 124
7 The Impact of Child Labor Intensity on Mathematics and Language Skills in Latin America......Page 138
Part IV: Policy Evaluations......Page 152
8 The Impact of Cash Transfers on Child Labor and School Enrollment in Brazil......Page 154
9 Limiting Child Labor through Behavior-based Income Transfers: An Experimental Evaluation of the PETI Program in Rural Brazil......Page 168
10 The Impact of PROGRESA on Child Labor and Schooling......Page 188
11 Education and Child Labor: Experimental Evidence from a Nicaraguan Conditional Cash Transfer Program......Page 208
Part V: Conclusions......Page 226
12 Policy Options to Eradicate Child Labor and Promote Education in Latin America......Page 228
Bibliography......Page 240
List of Contributors......Page 248