ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Bondage to Freedom: Spinoza on Human Excellence

دانلود کتاب از اسارت به آزادی: اسپینوزا در مورد تعالی انسان

From Bondage to Freedom: Spinoza on Human Excellence

مشخصات کتاب

From Bondage to Freedom: Spinoza on Human Excellence

دسته بندی: نرم افزار: نرم افزار اداری
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195383532, 9780195383539 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 266 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب From Bondage to Freedom: Spinoza on Human Excellence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از اسارت به آزادی: اسپینوزا در مورد تعالی انسان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از اسارت به آزادی: اسپینوزا در مورد تعالی انسان

اسپینوزا اصول اساسی اخلاق دریافتی، از جمله مفاهیم مشیت و اراده آزاد را رد می کند. با این حال، او نظریه های غنی خوبی و بدی، فضیلت، کمال و آزادی را حفظ کرده است. مایکل لبوف با خوانش های به هم پیوسته روایت های اسپینوزا از تخیل، خطا و میل، از تفسیری جامع از دیدگاه روشنگرانه اسپینوزا از تعالی انسانی دفاع می کند. اسپینوزا معتقد است که آنچه برای اخلاق انسانی بنیادی است این واقعیت است که ما چیزها را خوب یا بد می دانیم، نه معنای آن تعبیرات را. وقتی شرایطی را که تحت آن عمل می کنیم را درک می کنیم - یعنی وقتی به انواع موجوداتی که هستیم و روش هایی که در آن با اشیاء در جهان تعامل داریم می فهمیم - آنگاه می توانیم مفاهیم اخلاقی سنتی را به گونه ای بازنویسی کنیم که به ما کمک کنید تا به چیزهایی که ارزشمند می دانیم دست یابیم. برای اسپینوزا، ما در فعالیت بیشتر ارزش می یابیم. دو خطر مانع جستجوی ارزش می شود. ابتدا باید ابزار خوب بودن را بشناسیم و به دست آوریم. از این نظر، نظریه اسپینوزا بسیار شبیه نظریه هابز است: ما می کوشیم فعال باشیم و برای انجام این کار به غذا، امنیت، سلامتی و سایر اجزای ضروری یک زندگی شایسته نیاز داریم. با این حال، خطر دیگری وجود دارد که ظریف تر است. بر اساس نظریه اشتیاق اسپینوزا، ما می‌توانیم در مورد ماهیت خود به اشتباه قضاوت کنیم و از درک انواع موجوداتی که واقعاً هستیم ناکام باشیم. بنابراین می‌توانیم خوب قضاوت کنیم و حتی ممکن است به دنبال اهداف بد باشیم. بنابراین گزارش اسپینوزا از ماهیت انسان بسیار عمیق تر و تاریک تر از هابز است: ما برای خودمان به خوبی شناخته شده نیستیم، و خودشناسی که پایه فضیلت و آزادی است، گریزان و شکننده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Spinoza rejects fundamental tenets of received morality, including the notions of Providence and free will. Yet he retains rich theories of good and evil, virtue, perfection, and freedom. Building interconnected readings of Spinoza's accounts of imagination, error, and desire, Michael LeBuffe defends a comprehensive interpretation of Spinoza's enlightened vision of human excellence. Spinoza holds that what is fundamental to human morality is the fact that we find things to be good or evil, not what we take those designations to mean. When we come to understand the conditions under which we act-that is, when we come to understand the sorts of beings that we are and the ways in which we interact with things in the world-then we can recast traditional moral notions in ways that help us to attain more of what we find to be valuable.For Spinoza, we find value in greater activity. Two hazards impede the search for value. First, we need to know and acquire the means to be good. In this respect, Spinoza's theory is a great deal like Hobbes's: we strive to be active, and in order to do so we need food, security, health, and other necessary components of a decent life. There is another hazard, however, that is more subtle. On Spinoza's theory of the passions, we can misjudge our own natures and fail to understand the sorts of beings that we really are. So we can misjudge what is good and might even seek ends that are evil. Spinoza's account of human nature is thus much deeper and darker than Hobbes's: we are not well known to ourselves, and the self-knowledge that is the foundation of virtue and freedom is elusive and fragile.





نظرات کاربران