دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Alma Harris. Linda Lambert
سری:
ISBN (شابک) : 033521178X, 9780335225699
ناشر:
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 189
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Building Leadership Capacity for School Improvement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ایجاد ظرفیت رهبری برای بهبود مدارس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
* چه شکلی از رهبری بهبود مدرسه را ترویج میکند؟* مدارس چگونه ظرفیت رهبری را ایجاد میکنند؟* چگونه مدارس در زمانهای متغیر بهبود را حفظ میکنند؟ این کتاب دیدگاه جدیدی در مورد رابطه بین رهبری و بهبود مدرسه ارائه میدهد. بر اهمیت به حداکثر رساندن قابلیتهای رهبری همه کسانی که در سازمان هستند تأکید میکند و راهنماییهایی را در مورد راه دستیابی به آن ارائه میدهد. در حالی که از آخرین شواهد تحقیقاتی در مورد بهبود مدارس استفاده می شود، در نظر گرفته شده است که راهنمای عملی برای ایجاد ظرفیت رهبری باشد و در درجه اول برای کسانی که در مدارس کار می کنند نوشته شده است. از طریق تصاویر مطالعه موردی، آلما هریس و لیندا لمبرت نشان میدهند که چگونه میتوان ظرفیت رهبری را در مدارس در زمینههای بسیار متفاوت ایجاد کرد. مواد عملی برای کمک به مدارس در ایجاد ظرفیت داخلی برای تغییر و توسعه ارائه شده است. پیام اصلی این کتاب سرمایه گذاری در رهبری در تمام سطوح سازمان برای حفظ و تداوم بهبود مدرسه است.
* What form of leadership promotes school improvement?* How do schools build leadership capacity?* How do schools sustain improvement in changing times?This book offers a new perspective on the relationship between leadership and school improvement. It emphasises the importance of maximising the leadership capabilities of all those within the organization and offers guidance about the way in which this is achieved. Whilst drawing upon the latest research evidence concerning schools improvement, it is intended to be a practical guide to building leadership capacity and is written primarily for those working in schools. Through case study illustrations Alma Harris and Linda Lambert demonstrate how leadership capacity can be built in schools in very different contexts. Practical material is provided to assist schools in generating the internal capacity for change and development. The central message of this book is one of investing in leadership at all levels within the organization to maintain and sustain school improvement.