دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Pia Monrad Christensen. Margaret O'Brien
سری:
ISBN (شابک) : 9780415259248, 9780203167236
ناشر:
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 229
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Children in the City: Home Neighbourhood and Community (The Future of Childhood) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کودکان در شهر: محله و اجتماع خانه (آینده کودکی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به موقع و تامل برانگیز به بررسی زندگی کودکان در شهرهای مدرن می پردازد. در زمان بحث های شدید در مورد کیفیت زندگی در شهرها، این کتاب بررسی می کند که چگونه آنها می توانند به مکان های خوبی برای زندگی کودکان تبدیل شوند. از طریق مشارکت متخصصان دوران کودکی در اروپا، استرالیا و آمریکا، این کتاب اهمیت مطالعه زندگی کودکان را نشان می دهد. در شهرها از منظر تطبیقی و نسلی. همچنین حاوی روایتهای جذابی از زندگی در شهر از خود کودکان است و راهحلهای طراحی عملی ارائه میدهد. نویسندگان اهمیت شهر را به عنوان مکانی اجتماعی، مادی و فرهنگی برای کودکان در نظر میگیرند و ارتباطات و مرزهای بین خانه، محله، جامعه و جامعه را بررسی میکنند. شهر در سراسر، آنها بر اهمیت درگیر شدن با نحوه دید کودکان از شهر خود برای اصلاح آن در چارچوبی حساس به کودکان تأکید می کنند. این کتاب خواندنی ارزشمند برای دانش آموزان و دانشگاهیان در زمینه انسان شناسی، جامعه شناسی، سیاست اجتماعی و آموزش است. همچنین برای کسانی که در زمینه معماری، شهرسازی و طراحی کار می کنند، جالب خواهد بود.
This timely and thought-provoking book explores children's lives in modern cities. At a time of intense debate about the quality of life in cities, this book examines how they can become good places for children to live in. Through contributions from childhood experts in Europe, Australia and America, the book shows the importance of studying children's lives in cities in a comparative and generational perspective. It also contains fascinating accounts of city living from children themselves, and offers practical design solutions.The authors consider the importance of the city as a social, material and cultural place for children, and explore the connections and boundaries between home, neighbourhood, community and city. Throughout, they stress the importance of engaging with how children see their city in order to reform it within a child-sensitive framework.This book is invaluable reading for students and academics in the field of anthropology, sociology, social policy and education. It will also be of interest to those working in the field of architecture, urban planning and design.