ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Learning Disabilities

دانلود کتاب کتاب ناتوانی های یادگیری

Handbook of Learning Disabilities

مشخصات کتاب

Handbook of Learning Disabilities

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781593853037, 9781572308510 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 608 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Learning Disabilities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب ناتوانی های یادگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب ناتوانی های یادگیری

این کتابچه راهنمای جامع، پیشرفت های عمده نظری، روش شناختی و آموزشی را که در 20 سال گذشته در زمینه ناتوانی های یادگیری رخ داده است، مرور می کند. با مشارکت محققان برجسته، این جلد مجموعه وسیعی از دانش را در مورد ماهیت ناتوانی‌های یادگیری، ارتباط آن‌ها با فرآیندهای اساسی روان‌شناختی و مغزی، و اینکه چگونه دانش‌آموزان دارای این مشکلات را می‌توان به بهترین شکل شناسایی و درمان کرد، ترکیب می‌کند. یافته‌ها در مورد راه‌هایی برای حمایت از عملکرد دانش‌آموز در زمینه‌های مهارتی خاص - از جمله هنرهای زبانی، ریاضی، علوم، و مطالعات اجتماعی - و همچنین اصول کلی آموزش مؤثر که در حوزه‌های آکادمیک قرار دارند، مرور می‌شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This comprehensive handbook reviews the major theoretical, methodological, and instructional advances that have occurred in the field of learning disabilities over the last 20 years. With contributions from leading researchers, the volume synthesizes a vast body of knowledge on the nature of learning disabilities, their relationship to basic psychological and brain processes, and how students with these difficulties can best be identified and treated. Findings are reviewed on ways to support student performance in specific skill areas--including language arts, math, science, and social studies--as well as general principles of effective instruction that cut across academic domains.





نظرات کاربران