ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Employee Benefits and Administration (Public Administration and Public Policy)

دانلود کتاب دفترچه راهنما و مزایای کارکنان (مدیریت عمومی و سیاست های عمومی)

Handbook of Employee Benefits and Administration (Public Administration and Public Policy)

مشخصات کتاب

Handbook of Employee Benefits and Administration (Public Administration and Public Policy)

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 142005192X, 9781420051933 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 448 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Employee Benefits and Administration (Public Administration and Public Policy) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دفترچه راهنما و مزایای کارکنان (مدیریت عمومی و سیاست های عمومی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دفترچه راهنما و مزایای کارکنان (مدیریت عمومی و سیاست های عمومی)

واقعیت های مالی و تغییر اولویت های اجتماعی مستلزم تغییری چشمگیر در نحوه انتخاب و اعطای مزایا به کارکنان، به ویژه در بخش دولتی است. این بدان معناست که مدیران دولتی و محققان سیاست باید پارامترها و موارد احتمالی جدید، اعم از مالی و اجتماعی را در هنگام ارزیابی انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری‌های سیاسی در نظر بگیرند. هندبوک مزایای کارکنان و مدیریت به مدیران منابع انسانی، مشاوران، و دانشجویان و دانش پژوهان در مدیریت دولتی یک نمای کلی از این مؤلفه حیاتی کارمند ارائه می دهد. کارشناسان محترم در دولت و دانشگاه به کاوش در تمام مزایای عمده، از جمله بازنشستگی و مراقبت های بهداشتی، با تأکید خاص بر نگرانی ها و روندهای رو به رشد در بخش عمومی می پردازند. این منبع ضروری با برآورده کردن تقاضا برای تحقیقات معتبر در مورد مدیریت منابع انسانی، تجزیه و تحلیل و بینشی را در مورد مبرم ترین زمینه های نگرانی ارائه می دهد. مزایای کارکنان عمومی - اصول اخلاقی و ملاحظات اقتصادی را بررسی می کند. مزایای کارکنان فدرال را با مزایای بخش خصوصی مقایسه می‌کند. مزایای سلامت و بازنشستگی - محیط متغیر مستمری‌های ایالتی و دولت محلی و برنامه‌ریزی بازنشستگی در ایالات متحده و بریتانیا را بررسی می‌کند. دستمزد بخش دولتی و خصوصی و جبران مزایای سلامت را مقایسه می‌کند مدیریت مالی - چالش‌های رو به رشد و گرایش به برون‌سپاری مزایای معاصر را در نظر می‌گیرد - فرصت‌های نوظهور مانند آموزش عالی و مزایای شرکای داخلی را مورد بحث قرار می‌دهد. تجزیه و تحلیل دقیق و خلاصه‌های مختصر در هر فصل، با تاکید بر روندهای آتی، این مرجع جامع، اطلاعات و بینش فعلی مورد نیاز برای شکل دادن به بحث های آینده در مورد بسته های مزایا برای کارمندان عمومی را به مدیران سیاست های عمومی و محققان ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Fiscal realities and changing social priorities are requiring a dramatic shift in the way that benefits are selected and awarded to employees, especially in the public sector. This means that public administrators and policy researchers must consider new parameters and contingencies, both financial and social, when evaluating choices and making policy decisions. The Handbook of Employee Benefits and Administration provides HR managers, consultants, and students and scholars in public administration with a comprehensive overview of this critical employee component. Respected experts in government and academia delve into an exploration of all major benefits, including retirement and healthcare, with a specific emphasis on growing concerns and trends within the public sector. Satisfying the demand for authoritative research on HR Management, this essential resource provides analysis and insight on the most pressing areas of concerns. Public employee benefits — examines ethical principles and economic considerations; compares federal employee benefits to those of the private sector Health and retirement benefits — explores the changing environment of state and local government pensions and retirement planning in the US and UK; compares public and private sector wage and health benefit compensation Financial management— considers growing challenges and the trend towards outsourcing Contemporary benefits — discusses emerging opportunities, such as higher education and domestic partner benefits Featuring keen analysis and concise summaries in each chapter, with an emphasis on future trends, this exhaustive reference offers public policy administrators and researchers the current information and insight needed to shape future discussions of benefit packages for public employees.





نظرات کاربران