دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: سیاست ویرایش: نویسندگان: Richard Curt Kraus سری: ISBN (شابک) : 0195058364, 9781423736455 ناشر: سال نشر: 1989 تعداد صفحات: 317 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 18 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Pianos and Politics in China: Middle-Class Ambitions and the Struggle over Western Music به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پیانو و سیاست در چین: جاه طلبی های طبقه متوسط و مبارزه بر سر موسیقی غربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در چین، کشوری که دنیای سیاست و هنر در آن پیوند تنگاتنگی دارند، موسیقی کلاسیک غربی در طول انقلاب فرهنگی به عنوان یک نفوذ امپریالیستی تلقی میشد که در تضاد مستقیم با زیباییشناسی بومی بود. در این وقایع نگاری آشکار از رابطه بین موسیقی و سیاست در چین قرن بیستم، ریچارد کراوس به بررسی تحول گرایش دائماً در حال تغییر چین نسبت به موسیقی اروپایی میپردازد و غربی شدن مداوم موسیقی چینی را نشان میدهد. او با قرار دادن درگیریهای فرهنگی چین در چشمانداز جهانی، زندگی چهار موسیقیدان چینی را دنبال میکند و به این موضوع میپردازد که چگونه تجربیات آنها نشاندهنده جایگاه چین در دورترین لبه نظم بینالمللی در حال گسترش غرب است.
In China, a nation where the worlds of politics and art are closely linked, Western classical music was considered during the cultural revolution to be an imperialist intrusion, in direct conflict with the native aesthetic. In this revealing chronicle of the relationship between music and politics in twentieth-century China, Richard Kraus examines the evolution of China's ever-changing disposition towards European music and demonstrates the steady westernization of Chinese music. Placing China's cultural conflicts in global perspective, he traces the lives of four Chinese musicians and reflects on how their experiences are indicative of China's place at the furthest edge of an expanding Western international order.