دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: هنر ویرایش: نویسندگان: Charles Fowler سری: ISBN (شابک) : 0195100891, 9781423740513 ناشر: سال نشر: 1996 تعداد صفحات: 238 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 14 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Strong Arts, Strong Schools: The Promising Potential and Shortsighted Disregard of the Arts in American Schooling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هنرهای قوی، مدارس قوی: پتانسیل امیدوارکننده و بی توجهی کوته بینانه به هنر در تحصیل در آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در زمانی که آمریکاییها به طور فزایندهای نگران یافتن شغل و ثبات اقتصادی، حمایت از خانوادهها و بقا در اقتصاد جهانی هستند، بسیاری هنر را یک امر تجملاتی، یک حواس پرتی بیهوده میدانند که دانشآموزان را از یادگیری واقعی دور میکند. در هنرهای قوی، مدارس قوی، چارلز فاولر استدلال می کند که هنرها به دور از تجمل، بخش مهمی از جامعه و مدارس ما هستند. فاولر با صحبت مستقیم با مربیان، سیاست گذاران و والدین به طور یکسان، دفاع قانع کننده ای را ارائه می دهد. هنر و اهمیت آنها در زندگی ما هنرها "زندگی را در تمام رمز و راز، بدبختی، لذت، ترحم و شگفتی اش" روشن می کنند. بدون آنها، دانش آموزان از یادگیری معنای واقعی انسان محروم می شوند. هنرها به جای اینکه به چه چیزی فکر کنند به دانش آموزان می آموزند که چگونه فکر کنند. او با تأکید بر تأثیر حیاتی هنر بر یادگیری، معتقد است که هنرها مهارت هایی را می آموزند که سایر موضوعات اساسی نمی توانند - تفکر انتقادی و حل مسئله، قضاوت و استقلال، توجه به جزئیات و مهارت، و گشودگی به فرهنگ ها و روش های تفکر دیگر. . فاولر با بحث از طرف هنر، نشان میدهد که چگونه هنرها میتوانند کل برنامه درسی مدرسه را با ادغام موضوعات مختلف به روشهای بینرشتهای نوآورانه زنده و گسترش دهند و علاقه دانشآموزان در معرض خطر یا نیازهای ویژه را برانگیزند. فاولر می نویسد: «بهترین مدارس بهترین برنامه های هنری را دارند». "تعالی در آموزش و برتری در هنر دست به دست هم می دهند." فاولر در هجده مقاله قانع کننده، اهمیت هنر را در فرهنگ ما و ضرورت نجات هنر برای آینده ما را نشان می دهد. او با مروری بر زمینهای که هنر در آن فعالیت میکند، مروری صادقانه و گاه ناراحتکننده از وضعیت آموزش و پرورش و هنر امروز ارائه میکند. او سپس هنر و اقتصاد را مورد بررسی قرار میدهد و توضیحی دقیق از اهمیت هنرها و رابطه آنها با علم و صنعت ارائه میکند. او نشان می دهد که چگونه هنرها آموزش جامع تری ارائه می دهند، نشان می دهد که چرا هنرها دانش آموزان را درگیر می کنند و یادگیری را مرتبط و سرگرم کننده می کنند. فاولر با پرداختن به مسئله بحث برانگیز برنامه درسی، به سوالاتی مانند اینکه چه کسی باید هنرها را مطالعه کند، کدام هنرها و فرهنگ چه کسی باید آموزش داده شود، می پردازد. او با استناد به غفلت شرمآور خلاقیت در فرهنگ ما، بیتوجهی مدارس را در آموزش دانشآموزان متفکر خلاق و مبتکر برجسته میکند و ظرفیت هنر را برای انتقال این مهارتهای ضروری نشان میدهد. فاولر کتاب را با پیشنهادهایی برای اصلاح و با راهبردهای عملی برای جلب حمایت هیئت مدیره مدارس و مدیران مدارس به پایان می رساند. او در نهایت با پرسیدن «چگونه به آنجا برسیم»، توصیههای خاصی برای تغییر مدارس، فراهم کردن فرصتهای برابر برای همه، و - شاید مهمترین آن در شرایط اقتصادی امروز - پرداخت صورتحساب ارائه میکند. کتاب، فاولر یک مورد قانع کننده برای آموزش هنر به همه کودکان ارائه می دهد. فاولر هشدار می دهد که «ارتش سرکوب شده از کودکان بی فرهنگ»، «به سوی بزرگسالی بی حاصل و فرسوده پیش می روند و آینده تمدن ما را با خود می برند. والد، سیاست گذار یا شهروند نگران سرنوشت هنر در جامعه آمریکا و وضعیت مدارس ما.
At a time when Americans are increasingly concerned with finding jobs and economic stability, supporting families, and surviving in the global economy, many consider the arts to be a luxury, a frivolous distraction which entices students away from real learning. In Strong Arts, Strong Schools, Charles Fowler argues that, far from a luxury, the arts are a vitally important part of our society and our schools.Speaking directly to educators, policy makers, and parents alike, Fowler presents a compelling defense of the arts and their importance in our lives. The arts illuminate "life in all its mystery, misery, delight, pity and wonder." Without them, students are deprived of learning what it means to be truly human. The arts teach students how rather than what to think. Highlighting the crucial effect of the arts on learning, he contends that the arts teach skills that other basic subjects cannot--critical thinking and problem solving, judgment and independence, attention to detail and craftsmanship, and an openness to other cultures and ways of thinking. Arguing on behalf of the arts, Fowler shows how the arts can enliven and extend the entire school curriculum by integrating different subjects in innovative interdisciplinary ways, sparking the interest of at-risk or special needs students. "The best schools have the best arts programs," writes Fowler. "Excellence in education and excellence in the arts go hand in hand."In eighteen compelling essays, Fowler demonstrates the importance of the arts in our culture and the necessity of rescuing the arts for our future. Beginning with an overview of the context in which the arts operate, he offers an honest and sometimes distressing overview of the state of education and arts education today. He then examines the arts and economics, presenting a carefully researched exposition of the significance of the arts and their relationship to science and industry. Showing how the arts provide a more comprehensive education, he shows why the arts engage students and make learning relevant and fun. Tackling the controversial question of curriculum, Fowler addresses such questions as who should study the arts, which arts, and whose culture should be taught. Citing a shameful neglect of creativity in our culture, he highlights the negligence of the schools in teaching students to be creative and inventive thinkers, and he shows the capacity of the arts to communicate these essential skills. Fowler concludes the book with suggestions for reform and with practical strategies for winning the support of school boards and school administrators. Finally asking "how do we get there," he offers specific recommendations for changing our schools, providing equal opportunity for all, and--perhaps most critically in today's economic climate--paying the bill.In this elegantly written, passionately argued book, Fowler presents a convincing case for teaching the arts to all children. "A downtrodden army of cultureless children," Fowler warns, "is marching toward a barren and depleted adulthood and taking the future of our civilization with them." Strong Arts, Strong Schools is a clarion call to action for any teacher, parent, policy maker, or citizen concerned about the fate of the arts in American society and about the state of our schools.