دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: بازار یابی ویرایش: 3 نویسندگان: Peter Mudie. Angela Pirrie سری: ISBN (شابک) : 0750666749, 9780080493060 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 280 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Services Marketing Management, Third Edition (Services Marketing Management) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت بازاریابی خدمات، ویرایش سوم (مدیریت بازاریابی خدمات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدیریت بازاریابی خدمات مبتنی بر موفقیت نسخه های قبلی است که به طور رسمی تحت عنوان "مدیریت و بازاریابی خدمات" نامگذاری شده است تا رویکردی قابل هضم به صنعت خدمات با تمرکز ویژه بر عناصر مدیریت و بازاریابی ارائه دهد. این نسخه جدید به طور کامل ارائه شده است. اصلاح شده تا شامل ویژگیهای آموزشی مانند تمرینها و موارد کوچک در سراسر متن باشد تا یادگیری را تثبیت کند و آن را برای دانشآموزان دوستانهتر کند. محتوای جدیدی برای به روز رسانی کامل موضوع مورد استفاده قرار داده شده است، به عنوان مثال شامل بیشتر در اینترنت، گنجاندن مطالب در مراکز تماس در رابطه با ارائه خدمات و مواجهه با خدمات. مطالب اضافی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ در نظر گرفتن کارکنان خط مقدم و بازاریابی داخلی؛ و بحث در مورد مسائل مدیریت درآمد در مدیریت تقاضا و ظرفیت. به ویژه برای دانشجویان در دوره های بازاریابی، کسب و کار و مهمان نوازی که نیاز به یک پایه خوب در اصول بازاریابی خدمات دارند، مفاهیم عملی به وضوح و به طور موثر نشان می دهد که چگونه اصول اعمال می شود، مناسب است. در دنیای واقعی یک منبع مدرس مبتنی بر وب متن را همراهی می کند. نوشته شده از دیدگاه اروپایی توسط دو نویسنده با انبوهی از تجربیات مرتبط شامل بخش گسترده ای در اینترنت، به ویژه در طراحی ارتباطات و خدمات، دیدگاه آکادمیک و متخصص را گرد هم می آورد و رویکردی کاملاً جامع به موضوع را تضمین می کند.
Services Marketing Management builds on the success of the previous editions, formally entitled 'The Management and Marketing of Services', to provide an easily digestible approach to the service industry with a specific focus on the management and marketing elements.This new edition has been thoroughly revamped to include pedagogical features such as exercises and mini cases throughout the text to consolidate learning and make it more student friendly. New content has been incorporated to bring the subject matter thoroughly up to date, for example featuring more on the Internet, the inclusion of material on call centres in respect of service delivery and service encounter; additional material on customer relationship management (CRM); consideration of frontline employees and internal marketing; and a discussion of revenue management issues in managing demand and capacity.Particularly suitable for students on marketing, business and hospitality courses who require a good grounding in the principles of services marketing, the practical implications are shown clearly and effectively demonstrate how the principles are applied in the real world.A web based lecturer resource accompanies the text. Written from a European perspective by two authors with a wealth of relevant experienceIncludes an expanded section on the Internet, particularly in communications and service designBrings together an academic and practitioner viewpoint ensuring a wholly comprehensive approach to the subject