دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: زبانشناسی ویرایش: نویسندگان: Diana Boxer. Andrew D. Cohen سری: ISBN (شابک) : 9781853597206, 9781853597213 ناشر: سال نشر: 2004 تعداد صفحات: 346 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 923 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Studying Speaking to Inform Second Language Learning (Second Language Acquisition (Buffalo, N.Y.), 8.) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مطالعه صحبت برای اطلاع از یادگیری زبان دوم (کسب زبان دوم (بوفالو ، نیویورک) ، 8.) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در مجموعهای از مطالعاتی که بهویژه برای این جلد نوشته شده است، مطالعه صحبت کردن برای اطلاعرسانی یادگیری زبان دوم، تحقیقات کاربردی زبانشناس را در مورد تعامل گفتاری در زبانهای دوم و خارجی ارائه میکند و بینشهایی در مورد اینکه چگونه یافتههای هر یک از این مطالعات ممکن است به آموزش زبان کمک کند، ارائه میکند. این جلد در هم تنیدهای از دیدگاههای گفتمانی را ارائه میدهد: کنشهای گفتاری، رویدادهای گفتاری، تحلیل تعاملی، عملشناسی، و تحلیل محاورهای.
In a series of studies specially written for this volume, Studying Speaking to Inform Second Language Learning offers the applied linguist research on spoken interaction in second and foreign languages and provides insights as to how findings from each of these studies may inform language pedagogy. The volume offers an interweaving of discourse perspectives: speech acts, speech events, interactional analysis, pragmatics, and conversational analysis.