ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب McMarketing: Einblicke in die Marketing-Strategie von McDonald's

دانلود کتاب مک مارکتینگ: بینش در مورد استراتژی بازاریابی مک دونالد

McMarketing: Einblicke in die Marketing-Strategie von McDonald's

مشخصات کتاب

McMarketing: Einblicke in die Marketing-Strategie von McDonald's

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3834901601, 9783834901606 
ناشر: Gabler 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 262 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب McMarketing: Einblicke in die Marketing-Strategie von McDonald's به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مک مارکتینگ: بینش در مورد استراتژی بازاریابی مک دونالد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مک مارکتینگ: بینش در مورد استراتژی بازاریابی مک دونالد

مک دونالد به عنوان نمونه بارز مدیریت بازاریابی موفق در نظر گرفته می شود. نویسنده استراتژی بازاریابی مک دونالد و همچنین پیشینه و اهداف آن را توضیح می دهد - حتی برای غیر اقتصاددانان قابل درک است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

McDonald's gilt als Paradebeispiel für erfolgreiches Marketing-Management. Der Autor erläutert - auch für Nicht-Ökonomen verständlich - die Marketing-Strategie von McDonald's sowie deren Hintergründe und Ziele.





نظرات کاربران