ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Childcare and Preschool Development in Europe: Institutional Perspectives

دانلود کتاب مراقبت از کودکان و توسعه پیش دبستانی در اروپا: دیدگاه های نهادی

Childcare and Preschool Development in Europe: Institutional Perspectives

مشخصات کتاب

Childcare and Preschool Development in Europe: Institutional Perspectives

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230537448, 9780230537446 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 262 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Childcare and Preschool Development in Europe: Institutional Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مراقبت از کودکان و توسعه پیش دبستانی در اروپا: دیدگاه های نهادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مراقبت از کودکان و توسعه پیش دبستانی در اروپا: دیدگاه های نهادی

این کتاب تفاوت‌های بین کشورهای اروپایی را در عرضه و اشکال مراقبت‌های عمومی از کودکان و مقررات پیش‌دبستانی با اشاره به زمینه تاریخی که این اشکال در آن منشأ گرفته‌اند و محدودیت‌های سازمانی زیربنای توسعه آن‌ها توضیح می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explains the differences between European countries in the supply and forms of public child care and preschool provisions by reference to the historical context in which these forms originated and to the institutional constraints underlying their development.



فهرست مطالب

Contents......Page 6
List of Illustrations......Page 8
Notes on Contributors......Page 10
Introduction: Path-dependencies and Change in Child-care and Preschool Institutions in Europe – Historical and Institutional Perspectives......Page 14
1 Public Child Care in Europe: Historical Trajectories and New Directions......Page 36
2 How and Why Belgium Became a Pioneer of Preschool Development......Page 56
3 Public Child Care and Preschools in France: New Policy Paradigm and Path-dependency......Page 70
4 Child Care in Spain after 1975: the Educational Rationale, the Catholic Church, and Women in Civil Society......Page 85
5 The Paradox of Public Preschools in a Familist Welfare Regime: the Italian Case......Page 101
6 Public and Private: the History of Early Education and Care Institutions in the United Kingdom......Page 118
7 Danish Child-Care Policies within Path – Timing, Sequence, Actors and Opportunity Structures......Page 139
8 Child Care as an Issue of Equality and Equity: The Example of the Nordic Countries......Page 155
9 The Politics of (De)centralisation: Early Care and Education in France and Sweden......Page 170
10 Slow Motion – Institutional Factors as Obstacles to the Expansion of Early Childhood Education in the FRG......Page 193
11 Private Family and Institutionalised Public Care for Young Children in Germany and the United States, 1857–1933: An Analysis of Pedagogical Discourses......Page 209
12 Maternalism and Truncated Professionalism – Historical Perspectives on Kindergarten Teachers......Page 223
13 Money Matters – Experiments in Financing Public Child Care......Page 235
14 Basic Legal Principles of Public Responsibility for Children......Page 247
E......Page 260
P......Page 261
V......Page 262




نظرات کاربران