ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (Research Handbooks in Intellectual Property)

دانلود کتاب قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)

Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (Research Handbooks in Intellectual Property)

مشخصات کتاب

Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (Research Handbooks in Intellectual Property)

دسته بندی: قانون
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1845426029, 9781848441316 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 555 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (Research Handbooks in Intellectual Property) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)

این کتاب مهم تحقیقاتی جدید مجموعه‌ای از آثار روشنگر توسط محققان برجسته این حوزه را گرد هم می‌آورد تا یکی از گسترده‌ترین و گسترده‌ترین مرورهای کلی در مورد مسائل مربوط به حقوق علائم تجاری را در بر گیرد. این کتاب که حول سه حوزه تحقیق سازماندهی شده است، با ارائه طیف گسترده ای از دیدگاه های روش شناختی در مورد قانون علامت تجاری شروع می شود. مشارکت کنندگان از حقوق و اقتصاد، نظریه مالکیت، نظریه نشانه شناسی و تاریخ استفاده کرده اند - که منعکس کننده ماهیت چند وجهی علائم تجاری معاصر است. این کتاب در ادامه به بررسی چشم‌انداز بین‌المللی قانون علامت تجاری می‌پردازد، به دارایی‌های فرهنگی بومی، مسائل حقوق بشر، جابجایی آزاد کالاها، و نقش هماهنگ‌سازی اساسی می‌پردازد. این کتاب با مجموعه‌ای از دیدگاه‌های آینده‌نگر، که بر تقاطع قانون علامت تجاری تمرکز دارد، به پایان می‌رسد. با سایر نهادهای مقررات مانند تبلیغات و سخنرانی، قانون کپی رایت، مقررات فضای مجازی و حفاظت از طراحی. این کتابچه با بحث در مورد مسائل مهم آینده در مورد حمایت از علامت تجاری و ارتباط آن با سایر سیاست های اجتماعی، مورد توجه محققان حقوق، حقوقدانان علائم تجاری و دانشجویان حقوق قرار خواهد گرفت. همچنین مورد علاقه دانشگاهیان در بازاریابی، تجارت، روانشناسی مصرف کننده و اقتصاد خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This important new research Handbook brings together a set of illuminating works by the field's leading scholars to comprise one of the broadest and most far-reaching overviews of trademark law issues. Organized around three areas of inquiry, the book starts by offering a rich variety of methodological perspectives on trademark law. The contributors have drawn from law and economics, property theory, semiotic theory, and history - reflecting the multifaceted nature of contemporary trademarks. The Handbook goes on to survey trademark law's international landscape, addressing indigenous cultural property, human rights issues, the free movement of goods, and the role of substantive harmonization.It concludes with a series of forward-looking perspectives, which focus on trademark law's intersection with other bodies of regulation, such as advertising and speech, copyright law, cyberspace regulation, and design protection. Discussing critical future issues regarding trademark protection and its relationship with other social policies, this Handbook will be of great interest to law scholars, trademark lawyers and law students. It will also be of interest to academics in marketing, business, consumer psychology, and economics.





نظرات کاربران