ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Countering Bioterrorism

دانلود کتاب مقابله با بیوتروریسم

مشخصات کتاب

Countering Bioterrorism

دسته بندی: بیوفیزیک
ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0309086078, 9780309503501 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 106 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Countering Bioterrorism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقابله با بیوتروریسم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقابله با بیوتروریسم

حملات 11 سپتامبر و انتشار هاگ سیاه زخم آسیب پذیری های عظیمی را در زیرساخت های بهداشت عمومی ایالات متحده نشان داد و آسیب پذیری های مشابهی را در زیرساخت های کشاورزی نیز مطرح کرد. پاسخ سنتی بهداشت عمومی - نظارت (اطلاعات)، پیشگیری، تشخیص، پاسخ، بازیابی و انتساب - پارادایم پاسخ ملی نه تنها به همه اشکال تروریسم، بلکه همچنین به بیماری های عفونی نوظهور است. بنابراین، سرمایه‌گذاری در تحقیق در مورد بیوتروریسم پتانسیل زیادی برای کاربرد در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌های عفونی نوظهور که غیرقابل پیش‌بینی هستند و باید در برابر آن‌ها آماده باشیم، خواهد داشت. رمزگشایی توالی ژنوم انسان و روشن شدن کامل ژنوم‌های متعدد بیماری‌زا، درک سریع ما از مکانیسم‌های مولکولی پاتوژنز و پاسخ‌های ایمنی، و استراتژی‌های جدید برای طراحی داروها و واکسن‌ها، همگی فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را برای استفاده از علم برای مقابله با تهدیدات بیوتروریستی ارائه می‌کنند. . اما همین تحولات همچنین اجازه می دهد تا از علم برای ایجاد عوامل جدید کشتار جمعی سوء استفاده شود. از این رو تلاش برای مقابله با بیوتروریسم باید یک تلاش جهانی باشد. مقابله با بیوتروریسم توصیه‌های زیر را ارائه می‌کند: توصیه 1: همه آژانس‌هایی که مسئولیت امنیت داخلی را بر عهده دارند باید برای ایجاد روابط کاری قوی‌تر و معنادارتر بین جوامع اطلاعاتی، S&T و بهداشت عمومی با یکدیگر همکاری کنند. توصیه 2: آژانس‌های فدرال باید با همکاری و همکاری با صنعت برای توسعه و ارزیابی فناوری‌های تشخیص زودهنگام سریع، حساس و خاص کار کنند. توصیه 3: ایجاد یک شبکه جهانی برای تشخیص و نظارت، با استفاده از روش‌های رایانه‌ای برای گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل بلادرنگ برای شناسایی سریع الگوهای جدید بیماری در سطح محلی، ملی و در نهایت بین‌المللی. استفاده از روش‌های پرتوانی که به طور فزاینده‌ای در تحقیقات بیولوژیکی مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید جزء مهمی از این استراتژی نظارتی گسترده و بسیار خودکار باشد. توصیه 4: استفاده از دانش الگوهای بیولوژیکی پیچیده و اتوماسیون آزمایشگاهی با کارایی بالا برای طبقه بندی و تشخیص عفونت در بیماران در مراکز مراقبت اولیه. توصیه 5: وزارت کشاورزی ایالات متحده باید یک آژانس برای کنترل و پیشگیری از بیماری های گیاهی ایجاد کند. این آژانس باید قابلیت های لازم برای مقابله موثر با تهدیدات زیستی را داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران