ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Online-Kommunikation: Die Psychologie der neuen Medien für die Berufspraxis

دانلود کتاب ارتباطات آنلاین: روانشناسی رسانه های جدید برای تمرین حرفه ای

Online-Kommunikation: Die Psychologie der neuen Medien für die Berufspraxis

مشخصات کتاب

Online-Kommunikation: Die Psychologie der neuen Medien für die Berufspraxis

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3540763287, 9783540783930 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 327 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Online-Kommunikation: Die Psychologie der neuen Medien für die Berufspraxis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات آنلاین: روانشناسی رسانه های جدید برای تمرین حرفه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات آنلاین: روانشناسی رسانه های جدید برای تمرین حرفه ای

هر کسی که بخواهد از رسانه های آنلاین به شیوه ای هدفمند و کارآمد در تمرین حرفه ای استفاده کند با چالش های جدیدی روبرو می شود: چگونه توجه یک گروه هدف را در رقابت با ارائه دهندگان متعدد دیگر جلب می کنید؟ چگونه وب سایت ها، خبرنامه ها و ایمیل ها را به صورت حرفه ای و مشتری مدار طراحی می کنید؟ چگونه یک شرکت می تواند با فرآیندهای پویا تشکیل گروه و نظر در اینترنت مقابله کند؟ این کار مرجع آسان برای درک پاسخ‌ها و کمک‌هایی را برای بهینه‌سازی ارتباطات آنلاین در شرکت‌ها و زندگی حرفه‌ای برای همه کسانی که با رسانه‌های جدید کار می‌کنند، ارائه می‌دهد. درک - روانشناسی ارتباطات آنلاین: مکانیسم های روانشناختی عمل و ویژگی های رسانه آنلاین، معیارهای انتخاب رسانه اینترنت اجتماعی (وب 2.0)، فرصت ها و خطرات آن برای شرکت خود پیاده سازی - نکات و ترفندهایی برای تمرین: برای همه زمینه ها: -پست، وب سایت، خبرنامه، بازاریابی آنلاین، روابط عمومی و ارتباط با مشتری مقابله با استرس دیجیتال و اضافه بار اطلاعات چک لیست ها، ارقام، تصاویر، مثال های عینی و مصاحبه با کارشناسان مزایا – برای حرفه ای ها و مبتدیان: مدیران و مشاوران مدیریتی که می خواهند از موارد جدید استفاده کنند. رسانه ها به طور کارآمدتر و بهتر فرصت ها، خطرات و روندها را ارزیابی می کنند. مسئولین ارتباطات، مدیران وب سایت ها، مشاوران و طراحان رسانه، روانشناسان، مربیان و هر کسی که می خواهد درک عمیق تری از رسانه های جدید به دست آورد، می خواهد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wer die Online-Medien in der Berufspraxis gezielt und effizient nutzen will, steht vor neuen Herausforderungen: Wie gewinnt man die Aufmerksamkeit einer Zielgruppe im Wettbewerb mit zahlreichen anderen Anbietern? Wie gestaltet man Websites, Newsletters und E-Mails professionell und kundenorientiert? Wie kann ein Unternehmen mit den dynamischen Prozessen der Gruppen- und Meinungsbildung im Internet umgehen? Dieses leicht verst?ndliche Nachschlagewerk gibt Antworten und bietet Hilfen zur Optimierung der Online-Kommunikation in Unternehmen und Berufsleben f?r alle, die mit neuen Medien arbeiten. Verstehen – Psychologie der Online-Kommunikation: Psychologische Wirkmechanismen und Eigenschaften der Online-Medien, Kriterien f?r die Medienwahl Das soziale Internet (Web 2.0), seine Chancen und Risiken f?rs eigene Unternehmen Umsetzen – Tipps und Tricks f?r die Praxis: F?r alle Bereiche: E-Mail, Website, Newsletter, Online-Marketing, Public Relations und Kundenkommunikation Umgang mit digitalem Stress und Informationsflut Checklisten, Abbildungen, Illustrationen, anschauliche Beispiele und Interviews mit Fachleuten Nutzen – f?r Profis und Einsteiger: F?hrungskr?fte und Unternehmensberater, die neue Medien effizienter einsetzen sowie Chancen, Risiken und Trends besser beurteilen wollen Kommunikationsverantwortliche, Webmaster, Medienberater und -gestalter, Psychologen, Trainer und alle, die ein vertieftes Verst?ndnis f?r die neuen Medien erwerben wollen



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Einleitung....Pages 1-10
Die Eigenschaften der Online-Kommunikation....Pages 11-36
Online, telefonisch oder face-to-face? Die Medienwahl....Pages 37-56
Das soziale Internet (Web 2.0)....Pages 57-74
Informationsflut und der Kampf um die Aufmerksamkeit — Psychologische Grundlagen der Aufmerksamkeitssteuerung....Pages 75-108
Der DAU in der Online-Kommunikation....Pages 109-114
Erfolgreiche E-Mail-Kommunikation....Pages 115-138
Professionelle Website-Gestaltung....Pages 139-168
Gestaltung von Newsletters....Pages 169-189
Effizientes Online-Marketing....Pages 191-217
Public Relations im Online-Zeitalter....Pages 219-246
Professionelle Kundenkommunikation....Pages 247-273
Der digitalisierte Arbeitsplatz....Pages 275-291
Neun Thesen zur Online-Kommunikation....Pages 293-305
Back Matter....Pages 307-321




نظرات کاربران