ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Join the Conversation: How to Engage Marketing-Weary Consumers with the Power of Community, Dialogue, and Partnership

دانلود کتاب به گفتگو بپیوندید: چگونه مشتریان خسته از بازاریابی را با قدرت اجتماع، گفتگو و مشارکت درگیر کنیم

Join the Conversation: How to Engage Marketing-Weary Consumers with the Power of Community, Dialogue, and Partnership

مشخصات کتاب

Join the Conversation: How to Engage Marketing-Weary Consumers with the Power of Community, Dialogue, and Partnership

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470137320, 9780470187869 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 323 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Join the Conversation: How to Engage Marketing-Weary Consumers with the Power of Community, Dialogue, and Partnership به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به گفتگو بپیوندید: چگونه مشتریان خسته از بازاریابی را با قدرت اجتماع، گفتگو و مشارکت درگیر کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به گفتگو بپیوندید: چگونه مشتریان خسته از بازاریابی را با قدرت اجتماع، گفتگو و مشارکت درگیر کنیم

با ادامه پراکندگی رسانه ها و گسترش گزینه های رسانه ای، موازنه قدرت از بازاریاب به فرد تغییر کرده است. در Join the Conversation، Jaffe در مورد نقش متغیر مصرف کننده و چگونگی سازگاری بازاریابان با پیوستن به گفتگوی غنی، عمیق و معنادار که در حال انجام است بحث می کند. این کتاب نشان می‌دهد که بازاریاب‌ها باید چه کاری انجام دهند تا به بخش خوش‌آمد و دعوت‌شده گفتگو تبدیل شوند، و چگونه می‌توان از شراکت حاصله به روش‌هایی استفاده کرد که موقعیت‌های برد-برد را برای کسب‌وکارها، برندها و زندگی فراهم می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With the continued fragmentation of the media and proliferation of media options, the balance of power has shifted from the marketer to the individual. In Join the Conversation, Jaffe discusses the changing role of the consumer and how marketers must adapt by joining the rich, deep and meaningful conversation already in progress. This book reveals what marketers must do to become a welcome and invited part of the dialogue, and how to leverage and integrate the resulting partnership in ways that provide win-win situations for businesses, brands and lives.





نظرات کاربران