ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Second Language Writing Research: Perspectives on the Process of Knowledge Construction

دانلود کتاب پژوهش نگارش زبان دوم: دیدگاه هایی در مورد فرآیند ساخت دانش

Second Language Writing Research: Perspectives on the Process of Knowledge Construction

مشخصات کتاب

Second Language Writing Research: Perspectives on the Process of Knowledge Construction

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805850457, 9780805850451 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 256 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Second Language Writing Research: Perspectives on the Process of Knowledge Construction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پژوهش نگارش زبان دوم: دیدگاه هایی در مورد فرآیند ساخت دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پژوهش نگارش زبان دوم: دیدگاه هایی در مورد فرآیند ساخت دانش

در این جلد اصلی، هجده محقق از بخش‌های مختلف جهان، پروژه‌های تحقیقاتی خود را بررسی می‌کنند و بینش‌هایی را در مورد مسائل روش‌شناختی کلیدی در تحقیق در مورد نوشتن زبان دوم ارائه می‌کنند. با ارائه نگاهی اجمالی به فرآیند ساخت و مذاکره دانش در این زمینه - فضای درهم و برهم شیوه های تحقیق در محل - به ابهام زدایی از فرآیند تحقیق کمک می کند، که می تواند در مطالعات منتشر شده و در راهنماهای روش شناسی مقدماتی به نظر دقیق تر و دقیق تر باشد. منظم تر از آنچه هست. در نظر گرفتن مفهوم گسترده ای از تحقیق به عنوان تحقیق که بر ماهیت مکان یافته و ساخته شده دانش در این زمینه تأکید می کند، پژوهش نوشتن زبان دوم: دیدگاه هایی در مورد فرآیند ساخت دانش، اشکال متعددی از تحقیق، از جمله فلسفی، روایی را تشویق می کند. و شیوه های تاریخی تحقیق تجربی همانطور که در این کتاب ارائه شده است، هم رویکردهای کمی و کیفی و هم رویکردهایی را در بر می گیرد که به طور استراتژیک آنها را ترکیب می کنند. یک بحث مفید در مورد "مهره ها و پیچ ها" توسعه برنامه های تحقیقاتی پایدار نیز ارائه شده است. این حجم به طور کلی یک عمل تحقیقاتی مبتنی بر موضوع را تسهیل می کند. تمرکز منحصر به فرد آن بر روی تحقیق نوشتن زبان دوم، آن را به منبعی ارزشمند برای محققان تازه کار و با تجربه در این زمینه تبدیل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this original volume, eighteen researchers from different parts of the world reflect on their own research projects, providing insights into key methodological issues in research on second language writing. By offering a glimpse into the process of constructing and negotiating knowledge in the field--the messy space of situated practices of inquiry--it helps to demystify the research process, which can appear in published studies and in introductory methodology guides to be neater and more orderly than it actually is.Taking a broad conception of research as inquiry that emphasizes the situated and constructed nature of knowledge in the field, Second Language Writing Research: Perspectives on the Process of Knowledge Construction encourages multiple forms of inquiry, including philosophical, narrative, and historical modes. Empirical inquiry as presented in this book encompasses both quantitative and qualitative approaches as well as those that strategically combine them. A helpful discussion of the "nuts and bolts" of developing sustainable research programs is also provided. The volume as a whole facilitates a situated, issue-driven research practice. Its unique focus on second language writing research makes it an invaluable resource for both novice and experienced researchers in the field.





نظرات کاربران