ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Snake (Reaktion Books - Animal)

دانلود کتاب مار (کتاب های واکنش - حیوان)

Snake (Reaktion Books - Animal)

مشخصات کتاب

Snake (Reaktion Books - Animal)

دسته بندی: جانور شناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 186189239X, 9781861892393 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 218 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Snake (Reaktion Books - Animal) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مار (کتاب های واکنش - حیوان) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مار (کتاب های واکنش - حیوان)

مار با زبانش بو می دهد، با گوشتش می شنود و با یک ریه زیر شن نفس می کشد. می تواند روزها با یک مار یا با پنجاه مار در یک زمان جفت شود. رادار مادون قرمز دارد. و در صورت تهدید می تواند باعث خونریزی خود به خودی شود. با تمام این خصوصیات، به راحتی می توان فهمید که چگونه مارها دارای چنین تداعی های متنوعی در فرهنگ های سراسر جهان هستند: در حالی که مارها در خالکوبی ها و داستان ها تجلیل می شوند و برای فواید دارویی، آنقدر ترس جهانی از مارها وجود دارد که دائماً آزار و اذیت شدید را تحمل می کنند و به ندرت از محافظت می شوند. حقوق. Drake Stutesman در اینجا در Snake تاریخ طبیعی شگفت‌انگیز مار سرپانتین را بررسی می‌کند. Stutesman طیف گسترده‌ای از منابع را برای بررسی نمادهای پیچیده و گسترده‌ای که مار الهام گرفته است، از جمله وسوسه مار از حوا در کتاب مقدس، Kaa در کتاب جنگل، بررسی می‌کند. زودیاک چینی، افسونگران مار هندی و فیلم هالیوود آناکوندا. او به نقشی که مارها در فرهنگ و علم بشری ایفا کرده‌اند، از آشپزی مار و استفاده از زهر در پزشکی گرفته تا تاریخ جذاب نمادگرایی مارها در هنر، معماری، سینما و حتی لباس نگاه می‌کند. مار که به سبکی جذاب به تصویر کشیده شده و نوشته شده است، منبعی ارزشمند برای علاقه مندان و محققان مار و همچنین برای همه کسانی است که این حیوان جذاب و ماندگار را دوست دارند، تحسین می کنند یا از آن می ترسند. (20051101)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A snake smells with its tongue, hears with its flesh, and breathes under the sand with one lung; it can copulate for days with one snake or with fifty at once; it has infrared radar; and it can induce spontaneous bleeding if threatened. With all these qualities, it is easy to see how snakes have such varied associations in cultures around the world: while celebrated in tattoos and tales, and for medicinal benefits, snakes are also so universally feared that they constantly endure intense persecution and rarely enjoy protected rights. Drake Stutesman explores here in Snake the fascinating natural history of the maligned serpentine.Stutesman examines a wide range of sources to investigate the complex and widespread symbolism the snake has inspired, including the serpent's temptation of Eve in the Bible, Kaa in The Jungle Book, the Chinese zodiac, Indian snake charmers, and the Hollywood film Anaconda. She looks at the role snakes have played in human culture and science, from snake cuisine and the use of venom in medicine to the intriguing history of snake symbolism in art, architecture, cinema, and even clothing. Richly illustrated and written in an engaging style, Snake is an invaluable resource for snake enthusiasts and scholars, as well as for all who love, admire, or fear this fascinating and enduring animal. (20051101)





نظرات کاربران