ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Humanism and Protestantism in Early Modern English Education (St. Andrews Studies in Reformation History)

دانلود کتاب اومانیسم و ​​پروتستانتیسم در آموزش انگلیسی مدرن اولیه (مطالعات سنت اندروز در تاریخ اصلاحات)

Humanism and Protestantism in Early Modern English Education (St. Andrews Studies in Reformation History)

مشخصات کتاب

Humanism and Protestantism in Early Modern English Education (St. Andrews Studies in Reformation History)

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 075466368X, 9780754694687 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 401 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Humanism and Protestantism in Early Modern English Education (St. Andrews Studies in Reformation History) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اومانیسم و ​​پروتستانتیسم در آموزش انگلیسی مدرن اولیه (مطالعات سنت اندروز در تاریخ اصلاحات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اومانیسم و ​​پروتستانتیسم در آموزش انگلیسی مدرن اولیه (مطالعات سنت اندروز در تاریخ اصلاحات)

این جلد اولین تلاش برای ارزیابی تأثیر انسان‌گرایی و پروتستانتیسم بر آموزش ارائه شده به طیف گسترده‌ای از نوجوانان در صدها دبیرستانی است که در انگلستان بین دوره اصلاحات و روشنگری فعالیت می‌کنند. با قرار دادن این آموزش در چارچوب آموزش لوتری، کالوینیست و یسوعی در خارج از کشور، مروری بر کاربردهای لاتین و یونانی در مدارس انگلیسی ارائه می‌کند و راهبردهای ابداع شده توسط روحانیون و غیر روحانیان در انگلستان برای مقابله با تنش‌ها را مشخص می‌کند. بین مطالعات کلاسیک و دکترین پروتستان. همچنین ارزیابی مجددی از نقش «خداوندان» در آموزش انگلیسی ارائه می‌کند و راه‌های بسیاری را نشان می‌دهد که آموزش کلاسیک با حمایت نزدیک از تاج و تخت انگلیسی و کلیسای تأسیس شده ترکیب می‌شود. یکی از منابع اصلی مورد استفاده، کتاب‌های درسی مدرسه است که در «انگلیسی سهام» که توسط اعضای برجسته شرکت Stationers لندن راه‌اندازی شد، گنجانده شد و در طول قرن‌های هفدهم و هجدهم در صدها هزار نسخه تکثیر شد. اگرچه هسته آموزش کلاسیک اساساً به مدت دو قرن یکسان باقی ماند، اما شکاف فزاینده ای بین روش هایی وجود داشت که توسط آن کلاسیک ها در مؤسسات نخبه مانند وینچستر و وست مینستر و در بسیاری از مدارس دستور زبان شهری و روستایی که در آنها ترجمه ها یا نسخه های دو زبانه تدریس می شد، وجود داشت. بسیاری از متون کلاسیک به دانش آموزان ضعیف تر داده شد. موفقیت این ترجمه‌های جدید احتمالاً ویراستاران و ناشران را تشویق کرد تا به بزرگسالانی که آموزش کلاسیک کمی یا اصلاً دریافت نکرده‌اند، نسخه‌های جدیدی از آثار ازوپ، سیسرو، اووید، ویرژیل، سنکا و سزار ارائه دهند. این شیفتگی به یونان و روم باستان نه تنها اثر خود را بر سبک زندگی و ذائقه ادبی نخبگان تحصیل کرده بر جای گذاشت، بلکه دیدگاه بسیار اخلاق گرایانه بسیاری از غیر مذهبی های انگلیسی را نیز تقویت کرد که فضیلت و کارهای نیک را با رضایت خدا و شایستگی رستگاری یکی می دانستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume is the first attempt to assess the impact of both humanism and Protestantism on the education offered to a wide range of adolescents in the hundreds of grammar schools operating in England between the Reformation and the Enlightenment. By placing that education in the context of Lutheran, Calvinist and Jesuit education abroad, it offers an overview of the uses to which Latin and Greek were put in English schools, and identifies the strategies devised by clergy and laity in England for coping with the tensions between classical studies and Protestant doctrine. It also offers a reassessment of the role of the 'godly' in English education, and demonstrates the many ways in which a classical education came to be combined with close support for the English Crown and established church. One of the major sources used is the school textbooks which were incorporated into the 'English Stock' set up by leading members of the Stationers' Company of London and reproduced in hundreds of thousands of copies during the seventeenth and eighteenth centuries. Although the core of classical education remained essentially the same for two centuries, there was a growing gulf between the methods by which classics were taught in elite institutions such as Winchester and Westminster and in the many town and country grammar schools in which translations or bilingual versions of many classical texts were given to weaker students. The success of these new translations probably encouraged editors and publishers to offer those adults who had received little or no classical education new versions of works by Aesop, Cicero, Ovid, Virgil, Seneca and Caesar. This fascination with ancient Greece and Rome left its mark not only on the lifestyle and literary tastes of the educated elite, but also reinforced the strongly moralistic outlook of many of the English laity who equated virtue and good works with pleasing God and meriting salvation.





نظرات کاربران