ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Politics of Educational Innovations in Developing Countries: An Analysis of Knowledge and Power (Garland Reference Library of Social Science)

دانلود کتاب سیاست نوآوری های آموزشی در کشورهای در حال توسعه: تحلیل دانش و قدرت (کتابخانه مرجع گارلند علوم اجتماعی)

Politics of Educational Innovations in Developing Countries: An Analysis of Knowledge and Power (Garland Reference Library of Social Science)

مشخصات کتاب

Politics of Educational Innovations in Developing Countries: An Analysis of Knowledge and Power (Garland Reference Library of Social Science)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 081533155X, 9780815331551 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Politics of Educational Innovations in Developing Countries: An Analysis of Knowledge and Power (Garland Reference Library of Social Science) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیاست نوآوری های آموزشی در کشورهای در حال توسعه: تحلیل دانش و قدرت (کتابخانه مرجع گارلند علوم اجتماعی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیاست نوآوری های آموزشی در کشورهای در حال توسعه: تحلیل دانش و قدرت (کتابخانه مرجع گارلند علوم اجتماعی)

در عرصه آموزشی، ایده‌های جدید اغلب به‌عنوان راه‌حلی برای مشکلات مکرر رقابت می‌کنند و مفهوم «نوآوری‌ها» را به یک اصطلاح گفتمانی گسترده تبدیل می‌کنند. در حالی که انتظارات برای هر نوآوری قابل توجه است، اجرای ایده ها نشان داده است که آنها در عمل متواضع تر هستند. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها در چندین کشور در حال توسعه می‌پردازد و مطالعات موردی نوآوری‌های فن‌آوری، برنامه درسی و سازمانی را ارائه می‌کند که بر اساس بزرگی آنها در سرمایه‌گذاری مالی، دامنه و مدت زمان انتخاب شده‌اند. مطالعات موردی به بررسی زمینه‌های اجتماعی و سیاسی می‌پردازد که ویژگی‌های این نوآوری‌ها و آنچه را که در طول زمان از نظر کاهش هزینه معلمان، تحرک موقعیت، دسترسی به آموزش و وحدت ملی به دست آوردند را بررسی می‌کند. تجربه کشورهایی مانند برزیل، لسوتو، فیلیپین و نامیبیا و تأثیر آژانس های بین المللی مانند بانک جهانی در برابر تئوری های تغییر اجتماعی و سازمانی توصیف و تحلیل می شود. خود مطالعات موردی نیز به عنوان موضوعاتی برای تأمل در رویکردهای پوزیتیویستی رایج به تحقیق و دانش عمل می کنند. سیاست نوآوری های آموزشی باید مورد توجه دانشجویان تغییرات آموزشی باشد، در دنیای آکادمیک یا در زمینه های دولتی و همکاری های بین المللی پژمرده شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the educational arena, new ideas often compete as solutions to recurrent problems, making the concept of "innovations" a widespread discursive term. While expectations are substantial for each innovation, implementation of ideas has shown them to be more modest in practice. This book examines innovations in several developing countries, presenting case studies of technological, curricular, and organizational innovations selected for their magnitude in financial investment, scope, and duration. The case studies explore the social and political contexts that shaped the features of these innovations and what they accomplished over time in terms of teacher cost reduction, status mobility, access to education, and national unity. The experience of countries such as Brazil, Lesotho, the Philippines, and Namibia, and the influence of international agencies such as the World Bank are described and analyzed against theories of social and organizational change. The case studies themselves also serve as subjects for reflection on the prevailing positivist approaches to research and knowledge. The Politics of Educational Innovations should be of considerable interest to students of educational change, wither in the academic world or in the fields of government and international cooperation.





نظرات کاربران