ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Schooling Access to Learning Outcomes: An Unfinished Agenda: An Evaluation of World Bank Support to Primary Education

دانلود کتاب از دسترسی به مدرسه تا نتایج یادگیری: دستور کار ناتمام: ارزیابی حمایت بانک جهانی از آموزش ابتدایی

From Schooling Access to Learning Outcomes: An Unfinished Agenda: An Evaluation of World Bank Support to Primary Education

مشخصات کتاب

From Schooling Access to Learning Outcomes: An Unfinished Agenda: An Evaluation of World Bank Support to Primary Education

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0821367927, 9780821367926 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 152 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب From Schooling Access to Learning Outcomes: An Unfinished Agenda: An Evaluation of World Bank Support to Primary Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از دسترسی به مدرسه تا نتایج یادگیری: دستور کار ناتمام: ارزیابی حمایت بانک جهانی از آموزش ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از دسترسی به مدرسه تا نتایج یادگیری: دستور کار ناتمام: ارزیابی حمایت بانک جهانی از آموزش ابتدایی

در کشورهای در حال توسعه طی 15 سال گذشته اولویت بالایی به افزایش ثبت نام در مدارس ابتدایی داده شد، اما توجه کمتری به این موضوع که آیا کودکان به اندازه کافی یاد می گیرند یا خیر، معطوف شد. از پروژه های آموزش ابتدایی که توسط بانک جهانی تأمین مالی می شود، تنها 20 درصد هدف صریح کمک به کودکان در بهبود نتایج یادگیری از جمله مهارت های اساسی مانند خواندن و نوشتن دارند. حدود 90 درصد از پروژه‌ها از بهبود کیفیت، معمولاً از نظر ورودی‌های آموزشی بهتر مانند کتاب‌ها و آموزش معلمان پشتیبانی می‌کنند، اما تنها حدود 35 درصد بهبود یادگیری دانش‌آموزان را هدف قرار داده و دنبال می‌کنند، همانطور که برای مثال، با خواندن، نوشتن و مهارت‌های ریاضی بهتر آشکار می‌شود. . برای ارزیابی، IEG بیش از 700 پروژه آموزش ابتدایی را از سال 1990 به بعد بررسی کرد. بر اساس گزارش IEG، 69 درصد از پروژه های بانک جهانی که برای بهبود دسترسی به آموزش طراحی شده اند، در دستیابی به اهداف توسعه خود موفق بوده اند. گسترش ثبت نام عموماً از طریق مداخلات طرف عرضه مانند مدارس جدید و کلاس‌های درس در فاصله‌ای آسان، استخدام معلمان بیشتر و فعال‌سازی حمایت اجتماعی صورت گرفته است. دولت ها همچنین با حذف شهریه مدارس و ارائه بورسیه های تحصیلی برای دختران، تقاضا را افزایش داده اند. این گزارش توصیه می‌کند که کشورها، بانک جهانی و شرکای توسعه همان تاکیدی بر نتایج یادگیری داشته باشند که دسترسی به آن، به طوری که افزایش سرمایه‌گذاری‌های جهان در آموزش ابتدایی تأثیر بسیار بیشتری بر کاهش فقر و توسعه ملی داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In developing countries over the past 15 years high priority was accorded to increasing enrolments in primary schools, but much less attention was directed to whether children were learning adequately. Of the primary education projects funded by the World Bank, only 20 percent have an explicit objective to help children improve learning outcomes including such basic skills as reading and writing. Some 90 percent of the projects support quality improvements, usually in terms of better educational inputs such as books and teacher training, but only about 35 percent target and track improved student learning as made evident by, for example, better reading, writing and mathematical skills. For the evaluation, IEG reviewed over 700 primary education projects from 1990 onward. According to IEG, 69 percent of World Bank projects designed to improve access to education succeeded in achieving their expansion goals. Enrolment expansion has generally come through supply-side interventions such as new schools and classrooms within easy walking distance, hiring more teachers, and activating community support. Governments have also increased demand by eliminating school fees and providing girls scholarships. The report recommends that countries, the World Bank and development partners give the same emphasis to learning outcomes as to access, so that the world's increasing investments in primary education have a far greater impact on poverty reduction and national development.





نظرات کاربران