ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Impartiality in Moral and Political Philosophy

دانلود کتاب بی طرفی در فلسفه اخلاقی و سیاسی

Impartiality in Moral and Political Philosophy

مشخصات کتاب

Impartiality in Moral and Political Philosophy

دسته بندی: فلسفه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0198297815, 9780191522963 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 179 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Impartiality in Moral and Political Philosophy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بی طرفی در فلسفه اخلاقی و سیاسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بی طرفی در فلسفه اخلاقی و سیاسی

بحث بین بی طرف گرایان و منتقدان آنها برای بیش از یک دهه بر هر دو فلسفه اخلاقی و سیاسی مسلط بوده است. مشخصاً، بی‌طرف‌گرایان استدلال می‌کنند که هر شکل معقولی از بی‌طرفی می‌تواند نگرانی‌های جزئی را که ما برای دیگران داریم، برآورده کند. در مقابل، جزئی گرایان منکر این هستند. آن‌ها این تقسیم‌بندی را بسیار عمیق می‌دانند و استدلال می‌کنند که در نهایت، تفکر بی‌طرف‌گرایانه مستلزم این است که نگرانی‌ها و تعهداتی را که زندگی ما را معنادار می‌کنند، به حاشیه ببریم. این کتاب تلاش می کند هم نشان دهد که اختلاف بین بی طرف ها و منتقدان آنها بسیار عمیق است و هم اینکه می توان آن را حل کرد. قطعنامه با این پرسش آغاز می‌شود که چگونه فلسفه سیاسی بی‌طرف‌گرا می‌تواند از اولویت عدالت دفاع کند، وقتی که با تعهدات مردم نسبت به برداشت‌هایشان از خیر در تضاد باشد. استدلال می‌شود که تنها در صورتی می‌توان از اولویت دفاع کرد که بی‌طرف‌گرایی سیاسی پایه‌ای اخلاقی داشته باشد، و این بنیاد اخلاقی نباید پایه‌ای در آرمان برابری باشد (همانطور که اغلب تصور می‌شود)، بلکه پایه‌ای در نگرانی‌های جزئی ما برای دیگران است. به طور خلاصه، اگر بخواهد وفاداری به دست آوریم، فلسفه اخلاقی بی طرفانه باید دغدغه های جزئی ما را محوری قرار دهد. با این حال، اگر دغدغه‌های جزئی ما را محوری بداند، می‌تواند دفاعی از بی‌طرف‌گرایی سیاسی ایجاد کند که نشان می‌دهد چرا عدالت باید اولویت داشته باشد، اما همچنین اذعان می‌کند که کثرت گرایی در مورد خیر دائمی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The debate between impartialists and their critics has dominated both moral and political philosophy for over a decade. Characteristically, impartialists argue that any sensible form of impartialism can accommodate the partial concerns we have for others. By contrast, partialists deny that this is so. They see the division as one which runs exceedingly deep and argue that, at the limit, impartialist thinking requires that we marginalise those concerns and commitments that make our lives meaningful. This book attempts to show both that the dispute between impartialists and their critics runs very deep, and that it can nonetheless be resolved. The resolution begins by asking how impartialist political philosophy can defend the priority of justice when it conflicts with people's commitments to their conceptions of the good. It is argued that priority can only defended if political impartialism has a moral foundation, and that moral foundation must not be a foundation in the ideal of equality (as is often thought), but a foundation in the partial concerns we have for others. In short, impartialist moral philosophy must take our partial concerns as central if it is to gain allegiance. However, if it does take our partial concerns as central, then it can generate a defence of political impartialism which shows why justice must take priority, but which also acknowledges that pluralism about the good is permanent.





نظرات کاربران