ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Man Who Would Marry Susan Sontag: And Other Intimate Literary Portraits of the Bohemian Era (Living Out: Gay and Lesbian Autobiog)

دانلود کتاب AT2-9(2)

مشخصات کتاب

The Man Who Would Marry Susan Sontag: And Other Intimate Literary Portraits of the Bohemian Era (Living Out: Gay and Lesbian Autobiog)

دسته بندی: بیوفیزیک
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 029921320X, 9780299213237 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 304 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,019 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000

AT2-9(2) ">

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Man Who Would Marry Susan Sontag: And Other Intimate Literary Portraits of the Bohemian Era (Living Out: Gay and Lesbian Autobiog) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب AT2-9(2) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب AT2-9(2)

مدتها قبل از استون وال، ادوارد فیلد، کهنه سرباز جوان نیروی هوایی، تازه از جنگ در جنگ جهانی دوم، خود را به بوهمای ادبی نیویورک انداخت و به عنوان یک مرد و شاعر همجنسگرا به دنبال تحقق بود. فیلد در این روایت زنده از سال‌های آوانگارد خود در گرینویچ ویلج و پاسگاه‌های غیرقانونی کرانه چپ پاریس و طنجه - جایی که می‌توانستید شعر بنویسید، رادیکال باشید و آشکارا همجنس‌گرا باشید - در کمد لباس را باز می‌کند تا چیزهایی را که هرگز دیده نشده‌اند، نشان دهد. پیش از این، برخی از مهمترین نویسندگان زمان خود. سوزان سونتاگ جوان و زیبا در زیر پای بت خود آلفرد چستر نشسته است که زیرکانه نقشه ازدواج با او را کشیده است. می سوونسون و دو عشقش. پل و جین بولز در ازدواج مبهم خود. فرانک اوهارا در داخل و خارج از رختخواب؛ فریتز پیترز، پسر مسح شده گورجیف. و جیمز بالدوین، ایزابل میلر (صبور و سارا)، توبیاس اشنیبام، رابرت فرند و بسیاری دیگر. خاطرات فیلد با پرتره‌های صمیمی‌اش، دوران فراموش‌شده‌ای - بوهمایی پس از جنگ - بداخلاق، کمیک، رمانتیک، غم‌انگیز و قهرمانانه را بازمی‌گرداند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران