ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Working at the Interface of Cultures: Eighteen Lives in Social Science

دانلود کتاب کار در رابط فرهنگ ها: زندگی هجده در علوم اجتماعی

Working at the Interface of Cultures: Eighteen Lives in Social Science

مشخصات کتاب

Working at the Interface of Cultures: Eighteen Lives in Social Science

دسته بندی: سایر علوم اجتماعی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 041515846X, 9780203360484 
ناشر:  
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Working at the Interface of Cultures: Eighteen Lives in Social Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کار در رابط فرهنگ ها: زندگی هجده در علوم اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کار در رابط فرهنگ ها: زندگی هجده در علوم اجتماعی

دانشمندان علوم اجتماعی به مطالعه مردم و جامعه می پردازند، اما اغلب تصور می شود که نوعی واقعیت عینی و عاری از فرهنگ وجود دارد که می توان آن را مشاهده کرد. کار در رابط فرهنگ ها، نقاب عینی علم را برمی دارد تا رویارویی ذهنی با تفاوت هایی را که درک علمی را شکل می دهد، آشکار کند. هر مشارکت کننده تجربه شخصی خود از کار با فرهنگ های مختلف را بیان می کند و تأثیری که این کار بر فرآیندهای فکری، سبک کار و جهان بینی آنها داشته است را بررسی می کند، که از این رویارویی تحریک و الهام گرفته شده است تا فرهنگ مبدأ خود را بازتاب دهد و دوباره کشف کند. فرهنگ‌هایی را که در آن زندگی می‌کردند، درک کنند و درباره آن بنویسند. این زندگی‌نامه‌ها مقدمه‌ای منحصربه‌فرد برای کار یک فرهنگ‌گرای شناخته‌شده ارائه می‌کند، و سهم مهمی در بحث بازتاب در علوم اجتماعی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Social scientists study people and society, yet too often it is assumed that there is some kind of culture- free, objective reality that can be observed. Working at the Interface of Cultures lifts the objective mask of science to reveal the subjective encounter with difference that shapes scholarly understanding. Each contributor relates his or her own personal experience of working with different cultures and examines the influence this has had on their thought processes, work style and worldview, having been stimulated and inspired by this encounter to reflect and rediscover their culture of origin by attempting to understand and write about the cultures they lived in.These autobiographies offer a unique introduction to the work of a well-known cross-culturalist, and are an important contribution to the discussion of reflexivity within the social sciences.





نظرات کاربران