ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bringing Technology and Innovation into the Boardroom: Strategy, Innovation and Competences for Business Value

دانلود کتاب آوردن فناوری و نوآوری به اتاق هیئت: استراتژی، نوآوری و شایستگی ها برای ارزش کسب و کار

Bringing Technology and Innovation into the Boardroom: Strategy, Innovation and Competences for Business Value

مشخصات کتاب

Bringing Technology and Innovation into the Boardroom: Strategy, Innovation and Competences for Business Value

دسته بندی: ریاضیات کاربردی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0333994590, 9780230512771 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 435 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Bringing Technology and Innovation into the Boardroom: Strategy, Innovation and Competences for Business Value به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آوردن فناوری و نوآوری به اتاق هیئت: استراتژی، نوآوری و شایستگی ها برای ارزش کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آوردن فناوری و نوآوری به اتاق هیئت: استراتژی، نوآوری و شایستگی ها برای ارزش کسب و کار

اروپا در حال بیدار شدن با چالش فناوری و نوآوری است. ما تعهد اتحادیه اروپا برای صرف 3 درصد از تولید ناخالص داخلی را برای تحقیق و توسعه می بینیم، اما چه کسی به این فکر می کند که چگونه هزینه کند؟ چه کسی به مدیریت فناوری فکر می کند؟ آیا هیئت مدیره شرکت ابزاری برای مدیریت این هزینه ها دارد؟ آیا باید درصدی از تحقیق و توسعه صرف بهبود فناوری و مدیریت نوآوری شود؟ این جایی است که این کتاب کمک می کند. این آخرین شیوه‌ها، یافته‌های پژوهشی و تفکر را گرد هم می‌آورد که به گونه‌ای ارائه شده است که به الزامات مدیریت ارشد می‌پردازد. هدف تضمین آینده اقتصادی شرکت، در چارچوب یک صنعت و جامعه پایدار است. با استفاده از ایده‌ها و روش‌های موجود در این کتاب، هیئت می‌تواند توانایی خود را برای مقابله با چالش فناوری و نوآوری ارزیابی و بهبود بخشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Europe is waking up to the challenge of technology and innovation. We see EU commitment to spend 3% of GDP on R&D, but who is thinking about how to spend? Who is thinking about technology management? Does the corporate Board have the means to manage this spending? Should some percentage of the R&D be spent on improving technology and innovation management? This is where this book makes a contribution. It brings together the latest practice, research findings and thinking, presented in a way that addresses top management requirements. The goal is to secure the economic future of the firm, in the context of a sustainable industry and society. Using the ideas and methods in this book, the Board can assess and improve its own ability to deal with the challenge of technology and innovation.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Front Matter....Pages 1-1
Wake-up Call for General Management: It’s Technology Time....Pages 7-18
Bringing Technology to the Boardroom: What Does It Mean?....Pages 19-46
The Strategic Management of Technology and Innovation....Pages 47-75
Structuring a Systematic Approach to Technology Management: Processes and Framework....Pages 76-91
Front Matter....Pages 93-93
Technology in Strategy and Planning....Pages 99-123
Strategic Options When Facing Technological Change: Trigger or Shape, Stretch or Re-deploy?....Pages 124-132
Multi-Technology Management: The Economics and Management of Technology Diversification....Pages 133-163
Front Matter....Pages 165-165
How to Evaluate Technology Performance: Tasks and Structure of Technology Performance Control....Pages 171-189
From R&D/Technology Management to IP/IC Management....Pages 190-219
Technology Intelligence System: Benefits and Roles of Top Management....Pages 220-236
Technology Marketing: A New Core Competence of Technology-Based Enterprises....Pages 237-254
Changing the Rules of the Game: Strategic Alliances, the New Competitive Weapon....Pages 255-268
New Challenges for R&D Management....Pages 269-291
Front Matter....Pages 295-295
Promoting Innovation in Organizations Unable to Innovate....Pages 299-325
Innovation Process Models and Their Evolution....Pages 326-346
The ‘Fuzzy Front End’ of Innovation....Pages 347-372
Market Research for Radical Innovation....Pages 373-386
Strategic Decision-Making About Technology-Based Projects: Development and Use of a Risk Reference Framework....Pages 387-406
Back Matter....Pages 407-414




نظرات کاربران