دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 3 نویسندگان: M. Cochran-Smith سری: ISBN (شابک) : 0805847774, 9780805847772 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 1393 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Research on Teacher Education: Enduring Questions and Changing Contexts, Third Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راهنمای تحقیق در مورد تربیت معلم: پرسش های ماندگار و زمینه های تغییر، چاپ سوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
توسط Routledge/Taylor & Francis Group و انجمن مربیان معلمان منتشر شده است. کتاب راهنمای تحقیق در مورد آموزش معلمان برای ایجاد تغییر در آموزش و پرورش بر اساس شواهد محکم آغاز شد. انتشار نسخه اول یک رویداد علامتی در سال 1990 بود. در حالی که آماده سازی مربیان در آن زمان - و همچنان ادامه دارد - موضوع بحث اساسی بود، تدوینی از بهترین مواردی که در آن زمان در مورد آموزش معلمان شناخته شده بود وجود نداشت. . با انعکاس نیازهای امروزی مربیان، ویرایش سوم رویکرد جدیدی را برای دستیابی به همان هدف اتخاذ می کند. فراتر از مفهوم سازی ساده چشم انداز گسترده آموزش معلمان و ارائه بررسی های جامع از آخرین تحقیقات برای حوزه های اصلی عمل، این نسخه: محرک گفتگوی گسترده در مورد مسائل اساسی، دیدگاه های متعددی را به همراه می آورد که ویژگی های جدیدی را برای موضوعاتی ارائه می دهد که در گذشته متمایز نشده اند. شامل صداهای متنوع در مکالمه می شود. ویراستاران، با یک هیئت مشورتی، 9 موضوع اساسی را شناسایی کردند و آنها را به مجموعه ای از سؤالات کانونی ترجمه کردند: نکته چیست؟: اهداف آموزش معلمان معلمان چه باید بدانند؟ ظرفیت های معلم: دانش، باورها، مهارت ها و تعهدات معلمان در کجا باید آموزش داده شوند؟ تنظیمات و نقش ها در آموزش معلمان چه کسی تدریس می کند؟ چه کسی باید تدریس کند؟ استخدام، انتخاب و حفظ معلم آیا تفاوت تفاوتی ایجاد می کند؟ تنوع و آموزش معلمان چگونه مردم یاد می گیرند؟ کی مسئول است؟ اقتدار در آموزش معلمان چگونه می دانیم آنچه می دانیم؟ تحقیق و آموزش معلمان آموزش معلمان چه فایده ای دارد؟ جایگاه آموزش معلمان در تربیت معلمان. انجمن مربیان معلم (ATE) یک سازمان عضویت فردی است که صرفاً به بهبود آموزش معلمان برای مربیان معلمان مدرسهای و پس از متوسطه اختصاص دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازمان و انتشارات ما، لطفاً از: www.ate1.org دیدن کنید
Co-Published by Routledge/Taylor & Francis Group and the Association of Teacher Educators. The Handbook of Research on Teacher Education was initiated to ferment change in education based on solid evidence. The publication of the First Edition was a signal event in 1990. While the preparation of educators was then – and continues to be – the topic of substantial discussion, there did not exist a codification of the best that was known at the time about teacher education. Reflecting the needs of educators today, the Third Edition takes a new approach to achieving the same purpose. Beyond simply conceptualizing the broad landscape of teacher education and providing comprehensive reviews of the latest research for major domains of practice, this edition: stimulates a broad conversation about foundational issues brings multiple perspectives to bear provides new specificity to topics that have been undifferentiated in the past includes diverse voices in the conversation. The Editors, with an Advisory Board, identified nine foundational issues and translated them into a set of focal questions: What’s the Point?: The Purposes of Teacher Education What Should Teachers Know? Teacher Capacities: Knowledge, Beliefs, Skills, and Commitments Where Should Teachers Be Taught? Settings and Roles in Teacher Education Who Teaches? Who Should Teach? Teacher Recruitment, Selection, and Retention Does Difference Make a Difference? Diversity and Teacher Education How Do People Learn to Teach? Who’s in Charge? Authority in Teacher Education How Do We Know What We Know? Research and Teacher Education What Good is Teacher Education? The Place of Teacher Education in Teachers’ Education. The Association of Teacher Educators (ATE) is an individual membership organization devoted solely to the improvement of teacher education both for school-based and post secondary teacher educators. For more information on our organization and publications, please visit: www.ate1.org