ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Herds and Hermits: America's Lone Wolves and Submissive Sheep

دانلود کتاب گله ها و گوشه نشینان: گرگ های تنها و گوسفندان مطیع آمریکا

مشخصات کتاب

Herds and Hermits: America's Lone Wolves and Submissive Sheep

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0875866840, 9780875866840 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 225 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Herds and Hermits: America's Lone Wolves and Submissive Sheep به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گله ها و گوشه نشینان: گرگ های تنها و گوسفندان مطیع آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گله ها و گوشه نشینان: گرگ های تنها و گوسفندان مطیع آمریکا

همانطور که ملتی اغلب به خاطر تعهد خود به استقلال و فردگرایی بی باک تجلیل می شود، آمریکا در عین حال آموخته است که ذهنیت منزوی و گوشه گیر را تحقیر، بی اعتبار و طرد کند. برعکس، این تحقیق به شدت از گرگ‌های تنها آمریکا، گوشه‌نشینان فرهنگی، و همه این شخصیت‌های منزوی و به حاشیه رانده شده که بستر فرهنگی ملتی هستند که از آنها متنفر است، حمایت می‌کند. ، مردی که در خیابان است وصال اجباری کلوپ ها و گله ها از گروه های دانشگاه تا بز صورتی است. این کتاب با تضاد متفکران مستقل، ناسازگاران و فردگرایان با بازیکن تیم، مرد شرکت و ذهنیتی که می خواهد با هم کنار بیاید، قهرمانان واقعی و خیالی آمریکا را بررسی می کند و می پرسد که ارزش های ما واقعاً به کجا تعلق دارند. - طیف، کتابی با محوریت آکادمیک، بررسی تاریخی، جامعه‌شناختی و ایدئولوژیک تداوم درگیری متقابل تند و شدیدی که بین تنهایان و ملحقان آمریکا به راه افتاده است. این کتاب که به پنج فصل تقسیم شده است، به طور سخاوتمندانه تحقیق شده است، به طرز تحریک آمیزی نمادین شکن، مخالف و کمیک است. فصل اول وضعیت اسفبار فردیت و برخورد آن با همکاری در زندگی آمریکایی را تعریف و به طور فراوان نشان می دهد. سپس از فرهنگ و فلسفه کلاسیک و رنسانس به سمت موضوع حرکت می کند، همانطور که به طور گویا، فراوان و سرگرم کننده در ادبیات آمریکا از فرانکلین تا امرسون، هاتورن، پو، ملویل، ویتمن و تواین نشان داده شده است. فصل دوم به قرن‌های 20 و 21 می‌پردازد و جوهر درگیری را بررسی می‌کند، همانطور که از نظر بیولوژیکی، اجتماعی و حکایتی نشان داده شده است. گله ها فصل 3، وابستگی به چه قیمتی؟ موضوعات شومی مانند گروه فکر، ظهور فرهنگ شرکتی و اتحادیه کارگری را بررسی می کند. فصل چهارم با جدیت بیشتری به بررسی هزینه های فکری و عاطفی زندگی برادرانه می پردازد. فصل پنجم و پایانی به روشنفکر آمریکایی به عنوان تنها و مطرود نگاه می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران