ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب British Science Fiction Cinema (British Popular Cinema)

دانلود کتاب سینمای علمی تخیلی بریتانیا (سینمای محبوب بریتانیا)

British Science Fiction Cinema (British Popular Cinema)

مشخصات کتاب

British Science Fiction Cinema (British Popular Cinema)

دسته بندی: سینما
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780415168670, 9780415168687 
ناشر:  
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 231 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب British Science Fiction Cinema (British Popular Cinema) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سینمای علمی تخیلی بریتانیا (سینمای محبوب بریتانیا) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سینمای علمی تخیلی بریتانیا (سینمای محبوب بریتانیا)

سینمای علمی تخیلی بریتانیا اولین مطالعه اساسی درباره ژانری است که علیرغم تاریخچه گاهاً پر دردسر، برخی از بهترین فیلم‌های بریتانیایی را تولید کرده است، از فیلم کلاسیک «چیزهایی که به بیگانه می‌آیند» که در بریتانیا توسط یک کارگردان بریتانیایی ساخته شده است. مشارکت‌کنندگان در این مجموعه غنی و تحریک‌آمیز غریبگی متنوع داستان‌های علمی تخیلی بریتانیا، از اقتباس‌های ادبی مانند نوزده و هشتاد و چهار و پرتقال ساعت‌دار گرفته تا فانتزی‌های معمولی و «ویژگی‌های موجود» به دور از چهره قابل قبول سینمای بریتانیا را بررسی می‌کنند. از طریق مطالعات موردی. در میان فیلم‌های کلیدی مانند روزی که زمین آتش گرفت، مشارکت‌کنندگان مضامین و دغدغه‌های منحصربه‌فرد داستان‌های علمی تخیلی بریتانیا، از سال‌های رونق پس از جنگ تا تولیدات جدیدتر مانند سخت‌افزار را بررسی می‌کنند و بررسی می‌کنند که چگونه سینمای علمی تخیلی از منابع مختلف، از تلویزیون استفاده می‌کند. اقتباس‌هایی مانند Doctor Who and the Daleks، به کراس‌اوورهای ترسناک/sf که از رمان‌های فرقه‌ای جان ویندهام، The Day of the Triffids و The Midwich Cuckoos (فیلم‌شده با عنوان Village of the Damned) ساخته شده‌اند. محدودیت های بودجه چگونه استفاده از «روایت تهاجم» را در فیلم های دهه 1950 تشویق کرد؟ و چگونه فیلم‌هایی مانند غریبه غیرمعمول و هجوم ترس از افول قدرت اقتصادی و استعماری بریتانیا و «تهدید» جنسیت زنانه را منعکس می‌کنند؟ سینمای علمی تخیلی بریتانیا وسعت و تداوم حیات فیلم‌سازی sf بریتانیا را در هر دو بزرگ تجلیل می‌کند. -تولیدات بودجه‌ای مانند برزیل و افق رویداد و فیلم‌های بهره‌برداری فرقه‌ای مانند Inseminoid و Lifeforce.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

British Science Fiction Cinema is the first substantial study of a genre which, despite a sometimes troubled history, has produced some of the best British films, from the prewar classic Things to Come to Alien made in Britain by a British director. The contributors to this rich and provocative collection explore the diverse strangeness of British science fiction, from literary adaptions like Nineteen Eighty-Four and A Clockwork Orange to pulp fantasies and 'creature features' far removed from the acceptable face of British cinema.Through case studies of key films like The Day the Earth Caught Fire, contributors explore the unique themes and concerns of British science fiction, from the postwar boom years to more recent productions like Hardware, and examine how science fiction cinema drew on a variety of sources, from TV adaptions like Doctor Who and the Daleks, to the horror/sf crossovers produced from John Wyndham's cult novels The Day of the Triffids and The Midwich Cuckoos (filmed as Village of the Damned). How did budget restrictions encourage the use of the 'invasion narrative' in the 1950s films? And how did films such as Unearthly Stranger and Invasion reflect fears about the decline of Britain's economic and colonial power and the 'threat' of female sexuality?British Science Fiction Cinema celebrates the breadth and continuing vitality of British sf film-making, in both big-budget productions such as Brazil and Event Horizon and cult exploitation movies like Inseminoid and Lifeforce.





نظرات کاربران