ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Brand You: 7 Steps to Creating Your Most Successful Self

دانلود کتاب مدیریت برند شما: 7 گام برای ایجاد موفق ترین خود

Managing Brand You: 7 Steps to Creating Your Most Successful Self

مشخصات کتاب

Managing Brand You: 7 Steps to Creating Your Most Successful Self

دسته بندی: مدیریت: مدیریت پروژه
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814410685, 9780814410691 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 252 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 694 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Brand You: 7 Steps to Creating Your Most Successful Self به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت برند شما: 7 گام برای ایجاد موفق ترین خود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت برند شما: 7 گام برای ایجاد موفق ترین خود

چه بفهمیم چه نفهمیم، همه ما یک برند هستیم. همه ما ویژگی هایی داریم که بر نحوه دیدن افراد زندگی ما - و اینکه ما خودمان را چگونه می بینیم- تأثیر می گذارد. کارشناسان برند معتبر ملی جری ویلسون و ایرا بلومنتال به برخی از استثنایی ترین شرکت ها و افراد در جهان کمک کرده اند تا تصاویر خود را کامل کنند. اکنون، در Managing Brand You، آنها فرآیند هفت مرحله ای اثبات شده خود را برای ایجاد برند شخصی نشان می دهند. مدیریت برند شما با استفاده از مثال‌های روشن‌کننده از شرکت‌های موفقی مانند کوکاکولا و استارباکس و همچنین افراد مشهور برجسته مانند بونو و اپرا، راهنمای گام‌به‌گامی برای انجام یک تحلیل خود، ایجاد هویت منحصربه‌فرد، و تعریف اهداف به خوانندگان ارائه می‌دهد. ، کشف علایق آنها، ایجاد برنامه، اجرای آن برنامه و نظارت بر پیشرفت آنها. این کتاب عاقلانه و روشنگر به خوانندگان کمک می کند تا تشخیص دهند که چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند و به گونه ای با آن ارتباط برقرار می کند که موفقیت آنها را تضمین می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Whether we realize it or not, we are all brands. We all have qualities that shape and influence how the people in our lives see us--and how we see ourselves. Nationally respected brand experts Jerry Wilson and Ira Blumenthal have helped some of the most exceptional companies and individuals in the world perfect their images. Now, in Managing Brand You, they reveal their proven seven-step process for personal brand building. Using illuminating examples from successful corporations like Coca-Cola and Starbucks as well as high-profile celebrities like Bono and Oprah, Manag­ing Brand You gives readers a step-by-step guide for conducting a self analysis, creating a unique identity, defining their objectives, discovering their passions, creating a plan, putting that plan into action, and monitoring their progress. Wise and insight­ful, this book will help readers identify what it is that makes them unique and communicate it in a way that guarantees them success.





نظرات کاربران