ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Language of Defamation Cases

دانلود کتاب زبان پرونده های افترا

The Language of Defamation Cases

مشخصات کتاب

The Language of Defamation Cases

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195391322, 9780195391329 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 258 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 660 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Language of Defamation Cases به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان پرونده های افترا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان پرونده های افترا

موارد تهمت و افترا عمدتاً به این موضوع است که چگونه یکی از طرفین از زبان به روش هایی استفاده می کند که ادعا می شود یکدیگر را بدنام می کنند. تخصص زبانی می تواند در این پرونده نقش اساسی داشته باشد. در اینجا، شوی 11 دعوای نمایندگی را که به عنوان مشاور برای آنها خدمت کرده است، شرح می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Slander and libel cases are largely about how one party uses language in ways that are claimed to defame one another. Linguistic expertise can be central to the case. Here, Shuy describes 11 representative lawsuits for which he served as a consultant.





نظرات کاربران