ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Good Jobs Strategy: How the Smartest Companies Invest in Employees to Lower Costs and Boost Profits

دانلود کتاب استراتژی مشاغل خوب: چگونه باهوش ترین شرکت ها برای کاهش هزینه ها و افزایش سود روی کارمندان سرمایه گذاری می کنند

The Good Jobs Strategy: How the Smartest Companies Invest in Employees to Lower Costs and Boost Profits

مشخصات کتاب

The Good Jobs Strategy: How the Smartest Companies Invest in Employees to Lower Costs and Boost Profits

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781477850220 
ناشر: New Harvest 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 912 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Good Jobs Strategy: How the Smartest Companies Invest in Employees to Lower Costs and Boost Profits به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی مشاغل خوب: چگونه باهوش ترین شرکت ها برای کاهش هزینه ها و افزایش سود روی کارمندان سرمایه گذاری می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی مشاغل خوب: چگونه باهوش ترین شرکت ها برای کاهش هزینه ها و افزایش سود روی کارمندان سرمایه گذاری می کنند

تقریباً از هر چهار بزرگسال آمریکایی یک نفر شغلی دارد که دستمزد کمتری برای زندگی دارد. عقل متعارف می گوید که جهان باید این گونه کار کند. مشاغل بد با دستمزدهای پایین، حداقل مزایا، آموزش اندک و برنامه های آشفته تنها راهی است که شرکت ها می توانند هزینه ها و قیمت ها را پایین نگه دارند. اگر قرار بود شرکت‌ها مشاغل بهتری ارائه دهند، مشتریان باید پول بیشتری بپردازند یا شرکت‌ها باید کمتر درآمد داشته باشند.

اما در استراتژی مشاغل خوب، زینپ تن، استاد دانشگاه مدرسه مدیریت اسلون MIT، این موضوع را قانع‌کننده نشان می‌دهد که حتی در محیط‌های کم هزینه، پشت سر گذاشتن کارمندان - با مشاغل بد - یک انتخاب است، نه یک ضرورت. با تکیه بر بیش از یک دهه تحقیق، تون نشان می‌دهد که چگونه تعالی عملیاتی شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا پایین‌ترین قیمت‌ها را به مشتریان ارائه دهند و در عین حال از مشاغل خوب برای کارکنان خود و نتایج برتر برای سرمایه‌گذاران خود اطمینان حاصل کنند.

Ton عناصر استراتژی شغلی خوب در انواع شرکت های موفق در سراسر جهان، از جمله خطوط هوایی Southwest، UPS، Toyota، Zappos و In-N-Out Burger. او بر روی چهار خرده فروش مدل - Costco، Mercadona، Trader Joe's، و QuikTrip تمرکز می کند تا استراتژی شغلی خوب را در محل کار نشان دهد و چهار گزینه را آشکار می کند که سرمایه گذاری بالای این شرکت ها را بر روی کارگران به هزینه های کمتر، سود بیشتر و رضایت بیشتر مشتری تبدیل کرده است. .

این کتاب پر از بینش‌های شگفت‌انگیز و غیرمنتظره، به سؤالاتی از این قبیل پاسخ می‌دهد: چگونه ارائه محصولات کمتر می‌تواند رضایت مشتری را افزایش دهد؟ چرا داشتن کارکنان بیشتر از نیاز شما باعث کاهش هزینه ها و افزایش سود می شود؟ چگونه شرکت‌ها می‌توانند به طور همزمان کار را استاندارد کنند و کارکنان را توانمند کنند؟

استراتژی مشاغل خوب طرحی ارزشمند را برای هر سازمانی که می‌خواهد یک استراتژی رقابتی پایدار دنبال کند، ترسیم می‌کند که در آن همه - کارمندان، مشتریان و سرمایه گذاران - برنده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Almost one in four American working adults has a job that pays less than a living wage. Conven­tional wisdom says that's how the world has to work. Bad jobs with low wages, minimal benefits, little training, and chaotic schedules are the only way companies can keep costs down and prices low. If companies were to offer better jobs, cus­tomers would have to pay more or companies would have to make less.

But in The Good Jobs Strategy, Zeynep Ton, a professor at the MIT Sloan School of Management, makes the compelling case that even in low-cost settings, leaving employees behind—with bad jobs—is a choice, not a necessity. Drawing on more than a decade of research, Ton shows how operational excellence enables companies to of­fer the lowest prices to customers while ensuring good jobs for their employees and superior results for their investors.

Ton describes the elements of the good jobs strategy in a variety of successful companies around the world, including Southwest Airlines, UPS, Toyota, Zappos, and In-N-Out Burger. She focuses on four model retailers—Costco, Merca­dona, Trader Joe's, and QuikTrip—to demonstrate the good jobs strategy at work and reveals four choices that have transformed these compa­nies' high investment in workers into lower costs, higher profits, and greater customer sat­isfaction.

Full of surprising, counterintuitive insights, the book answers questions such as: How can offering fewer products increase customer sat­isfaction? Why would having more employees than you need reduce costs and boost profits? How can companies simultaneously standardize work and empower employees?

The Good Jobs Strategy outlines an invaluable blueprint for any organization that wants to pur­sue a sustainable competitive strategy in which everyone—employees, customers, and investors—wins.





نظرات کاربران