دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Zeynep Ton
سری:
ISBN (شابک) : 9781477850220
ناشر: New Harvest
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 912 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Good Jobs Strategy: How the Smartest Companies Invest in Employees to Lower Costs and Boost Profits به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی مشاغل خوب: چگونه باهوش ترین شرکت ها برای کاهش هزینه ها و افزایش سود روی کارمندان سرمایه گذاری می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تقریباً از هر چهار بزرگسال آمریکایی یک نفر شغلی دارد که دستمزد
کمتری برای زندگی دارد. عقل متعارف می گوید که جهان باید این گونه
کار کند. مشاغل بد با دستمزدهای پایین، حداقل مزایا، آموزش اندک و
برنامه های آشفته تنها راهی است که شرکت ها می توانند هزینه ها و
قیمت ها را پایین نگه دارند. اگر قرار بود شرکتها مشاغل بهتری
ارائه دهند، مشتریان باید پول بیشتری بپردازند یا شرکتها باید
کمتر درآمد داشته باشند.
اما در استراتژی مشاغل خوب، زینپ تن، استاد دانشگاه
مدرسه مدیریت اسلون MIT، این موضوع را قانعکننده نشان میدهد که
حتی در محیطهای کم هزینه، پشت سر گذاشتن کارمندان - با مشاغل بد
- یک انتخاب است، نه یک ضرورت. با تکیه بر بیش از یک دهه تحقیق،
تون نشان میدهد که چگونه تعالی عملیاتی شرکتها را قادر میسازد
تا پایینترین قیمتها را به مشتریان ارائه دهند و در عین حال از
مشاغل خوب برای کارکنان خود و نتایج برتر برای سرمایهگذاران خود
اطمینان حاصل کنند.
Ton عناصر استراتژی شغلی خوب در انواع شرکت های موفق در سراسر
جهان، از جمله خطوط هوایی Southwest، UPS، Toyota، Zappos و
In-N-Out Burger. او بر روی چهار خرده فروش مدل - Costco،
Mercadona، Trader Joe's، و QuikTrip تمرکز می کند تا استراتژی
شغلی خوب را در محل کار نشان دهد و چهار گزینه را آشکار می کند که
سرمایه گذاری بالای این شرکت ها را بر روی کارگران به هزینه های
کمتر، سود بیشتر و رضایت بیشتر مشتری تبدیل کرده است. .
این کتاب پر از بینشهای شگفتانگیز و غیرمنتظره، به سؤالاتی از
این قبیل پاسخ میدهد: چگونه ارائه محصولات کمتر میتواند رضایت
مشتری را افزایش دهد؟ چرا داشتن کارکنان بیشتر از نیاز شما باعث
کاهش هزینه ها و افزایش سود می شود؟ چگونه شرکتها میتوانند به
طور همزمان کار را استاندارد کنند و کارکنان را توانمند
کنند؟
استراتژی مشاغل خوب طرحی ارزشمند را برای هر سازمانی که
میخواهد یک استراتژی رقابتی پایدار دنبال کند، ترسیم میکند که
در آن همه - کارمندان، مشتریان و سرمایه گذاران - برنده است.
Almost one in four American working adults has a job that pays
less than a living wage. Conventional wisdom says that's how
the world has to work. Bad jobs with low wages, minimal
benefits, little training, and chaotic schedules are the only
way companies can keep costs down and prices low. If companies
were to offer better jobs, customers would have to pay more or
companies would have to make less.
But in The Good Jobs Strategy, Zeynep Ton, a professor
at the MIT Sloan School of Management, makes the compelling
case that even in low-cost settings, leaving employees
behind—with bad jobs—is a choice, not a necessity. Drawing on
more than a decade of research, Ton shows how operational
excellence enables companies to offer the lowest prices to
customers while ensuring good jobs for their employees and
superior results for their investors.
Ton describes the elements of the good jobs strategy in a
variety of successful companies around the world, including
Southwest Airlines, UPS, Toyota, Zappos, and In-N-Out Burger.
She focuses on four model retailers—Costco, Mercadona, Trader
Joe's, and QuikTrip—to demonstrate the good jobs strategy at
work and reveals four choices that have transformed these
companies' high investment in workers into lower costs, higher
profits, and greater customer satisfaction.
Full of surprising, counterintuitive insights, the book answers
questions such as: How can offering fewer products increase
customer satisfaction? Why would having more employees than
you need reduce costs and boost profits? How can companies
simultaneously standardize work and empower employees?
The Good Jobs Strategy outlines an invaluable
blueprint for any organization that wants to pursue a
sustainable competitive strategy in which everyone—employees,
customers, and investors—wins.