ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Machiavellian Intelligence II: Extensions and Evaluations

دانلود کتاب هوش ماکیاولیایی II: بسط و ارزیابی

Machiavellian Intelligence II: Extensions and Evaluations

مشخصات کتاب

Machiavellian Intelligence II: Extensions and Evaluations

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521559499, 9780511525636 
ناشر:  
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 415 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Machiavellian Intelligence II: Extensions and Evaluations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هوش ماکیاولیایی II: بسط و ارزیابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هوش ماکیاولیایی II: بسط و ارزیابی

هدف این کتاب توضیح هوش میمون‌ها و میمون‌ها و انبساط عظیم مغز است که تکامل انسان را نشان می‌دهد. در سال 1988، هوش ماکیاولیایی اولین کتابی بود که شواهد اولیه‌ای را گردآوری کرد که پاسخ جدیدی را ارائه می‌کرد: این که تکامل عقل اساساً با انتخاب برای تخصص اجتماعی و دستکاری در گروه‌هایی انجام شد که چالش‌برانگیزترین مشکلی که افراد با آن مواجه بودند، برخورد با همراهانشان بود. از آن زمان به بعد اطلاعات و ایده های جدیدی جمع آوری شده است. این کتاب جدید خوانندگان را با مهم ترین پیشرفت ها به روز می کند و دامنه ایده های اصلی را گسترش می دهد و آنها را به صورت تجربی از دیدگاه های مختلف ارزیابی می کند. خواندن آن برای محققان و دانشجویان در بسیاری از شاخه های مختلف تکامل و علوم رفتاری، نخستی شناسی و فلسفه ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book aims to explain the intelligence of monkeys and apes, and the huge brain expansion that marked human evolution. In 1988, Machiavellian Intelligence was the first book to assemble the early evidence suggesting a new answer: that the evolution of intellect was primarily driven by selection for manipulative, social expertise within groups where the most challenging problem faced by individuals was dealing with their companions. Since then a wealth of new information and ideas has accumulated. This new book will bring readers up to date with the most important developments, extending the scope of the original ideas and evaluating them empirically from different perspectives. It is essential reading for reseachers and students in many different branches of evolution and behavioral sciences, primatology and philosophy.





نظرات کاربران