ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kindheit zwischen fürsorglichem Zugriff und gesellschaftlicher Teilhabe

دانلود کتاب دوران کودکی بین دسترسی به مراقبت و مشارکت اجتماعی

Kindheit zwischen fürsorglichem Zugriff und gesellschaftlicher Teilhabe

مشخصات کتاب

Kindheit zwischen fürsorglichem Zugriff und gesellschaftlicher Teilhabe

دسته بندی: علم شیمی
ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Kindheit als Risiko und Chance 
ISBN (شابک) : 3531164570, 9783531164571 
ناشر: Vs Verlag 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 279 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Kindheit zwischen fürsorglichem Zugriff und gesellschaftlicher Teilhabe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دوران کودکی بین دسترسی به مراقبت و مشارکت اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دوران کودکی بین دسترسی به مراقبت و مشارکت اجتماعی

دوریس بولر-نیدربرگر، یوهانا میرندورف، آندریاس لانگ مدتی است که بحث‌ها در مورد مشکلات اجتماعی به طور فزاینده‌ای بر روی نسل جوان، به‌ویژه کودکان متمرکز شده است. جدید - شجاعت، تحولات بازار کار و پیامدهای آن، اشکال جدید زندگی خصوصی، تغییر در نقش های جنسیتی، مهاجرت و تنوع فرهنگی یا پیامدهای اجتماعی فرضی تغییرات جمعیتی - همه اینها از نظر تأثیرات آن بر کودکان و دوران کودکی مورد بحث قرار می گیرند. و به این ترتیب «آینده جامعه» به ویژه دراماتیک است و واکنش هایی را می طلبد. در این فرآیند «واکنش» سیاسی و اجتماعی، از یک سو، به حداکثر رساندن فرصت‌ها برای کودکان، به‌ویژه به معنای فرصت‌های آینده است. اصلا باز کردن از سوی دیگر، با ترویج، احیاناً حمایت و تنبیه کودکان، باید از خطرات و هزینه‌های متعاقب آن که می‌تواند ناشی از یک فرآیند اجتماعی‌سازی و آموزش ناموفق باشد، جلوگیری کرد. هر دو باید با تشویق هر چه زودتر و همه جانبه کودکان ممکن شود. از دولت و از طرف خود والدین، که در گفتمان عمومی با فوریت فزاینده برای امکان اکتساب شایستگی های مرکزی از بدو تولد، از آنها خواسته می شود، حمایت مورد انتظار است. اصطلاح «مشارکت آموزشی» در مفهوم یک فرضیه و گاه به‌عنوان یک ایده‌آل‌سازی، شمول و رابطه مفروض بازیگران اجتماعی، جوامع خصوصی و نهادهای نظام آموزشی و آموزشی را توصیف می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Doris Bühler-Niederberger, Johanna Mierendorff, Andreas Lange Debatten um soziale Problemlagen konzentrieren sich seit geraumer Zeit v- stärkt auf die nachwachsende Generation, insbesondere auf Kinder. Neue - mut, Arbeitsmarktentwicklungen und deren Folgen, neue Formen privaten - bens, Wandel der Geschlechterrollen, Migration und kulturelle Vielfalt oder aber die angenommenen sozialen Folgen des demographischen Wandels – alles das wird in seinen Auswirkungen auf Kinder und Kindheit diskutiert, bekommt damit als „Zukunft der Gesellschaft“ eine besondere Dramatik und verlangt Reaktionen. In diesem Prozess politischer und gesellschaftlicher „Reaktion“ geht es zum einen darum, für Kinder Chancen, vor allem im Sinne zukünftiger Chancen zu maximieren resp. überhaupt zu eröffnen. Zum anderen aber sollen durch För- rung, ggf. auch Schutz und Bestrafung der Kinder Gefahren und Folgekosten von der Gesellschaft abgewendet werden, die sich aus einem nicht gelingenden Sozialisations- und Bildungsprozess ergeben könnten. Beides soll durch eine möglichst frühe und umfassende Förderung der Kinder ermöglicht werden. Förderung wird sowohl über kindbezogene familienergänzende Angebote des Staates erwartet als auch von den Eltern selbst, die im öffentlichen Diskurs mit zunehmender Dringlichkeit dazu angehalten werden, den Erwerb zentraler - siskompetenzen von Geburt an zu ermöglichen. Im Sinne eines Postulats und gelegentlich als Idealisierung bezeichnet der Begriff der „Erziehungspartn- schaft“ den dabei unterstellten Einbezug und das Verhältnis gesellschaftlicher Akteure, der privaten Gemeinschaften wie der Institutionen des Erziehungs- und Bildungssystems..





نظرات کاربران