ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Leadership Pipeline: How to Build the Leadership Powered Company

دانلود کتاب خط لوله رهبری: چگونه یک شرکت با قدرت رهبری بسازیم

The Leadership Pipeline: How to Build the Leadership Powered Company

مشخصات کتاب

The Leadership Pipeline: How to Build the Leadership Powered Company

دسته بندی: ریاضیات کاربردی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0787951722, 9780787958527 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 271 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 683 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب The Leadership Pipeline: How to Build the Leadership Powered Company به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خط لوله رهبری: چگونه یک شرکت با قدرت رهبری بسازیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خط لوله رهبری: چگونه یک شرکت با قدرت رهبری بسازیم

این نویسندگان با هم تجربه دست اول بیشتری در توسعه رهبری و برنامه ریزی جانشین پروری دارند تا جایی که احتمالاً در هر جای دیگری پیدا کنید. و در اینجا، آن‌ها به شرکت‌ها نشان می‌دهند که چگونه خط لوله‌ای از استعدادها را ایجاد کنند که به طور مداوم نیازها و نیازهای رهبری آنها را که ممکن است هنوز متوجه نشده‌اند برآورده کند. خط لوله رهبری چارچوبی اثبات شده برای معرفی رهبران آینده با برنامه ریزی برای توسعه آنها، مربیگری آنها و اندازه گیری نتایج این تلاش ها ارائه می دهد. علاوه بر این، این کتاب ترکیبی از برنامه‌ریزی رهبری-توسعه/جانشینی-برنامه‌ریزی را ارائه می‌کند که یک صف ثابت از رهبران را برای هر موقعیت مهم در شرکت تضمین می‌کند. این رویکردی است که حفظ سرمایه فکری را تقویت می‌کند، زیرا نیاز به بیرون رفتن برای «ستاره‌های» گرانقیمت را که احتمالاً قبل از رسیدن به پتانسیل کامل خود از کشتی خواهند پرید را از بین می‌برد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Together, these authors have more first-hand experience in leadership development and succession planning than you're likely to find anywhere else. And here, they show companies how to create a pipeline of talent that will continuously fill their leadership needs-needs they may not even yet realize. The Leadership Pipeline delivers a proven framework for priming future leaders by planning for their development, coaching them, and measuring the results of those efforts. Moreover, the book presents a combination leadership-development/succession-planning program that ensures a steady line-up of leaders for every critical position within the company. It's an approach that bolsters the retention of intellectual capital as it eliminates the need to go outside for expensive "stars," who will probably jump ship before they reach their full potential anyway.





نظرات کاربران