ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Consumption and Identity (Studies in Anthropology & History)

دانلود کتاب مصرف و هویت (مطالعات در انسان شناسی و تاریخ)

Consumption and Identity (Studies in Anthropology & History)

مشخصات کتاب

Consumption and Identity (Studies in Anthropology & History)

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3718655926, 9780203989487 
ناشر: Harwood Academic Publishers 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 178 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Consumption and Identity (Studies in Anthropology & History) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مصرف و هویت (مطالعات در انسان شناسی و تاریخ) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مصرف و هویت (مطالعات در انسان شناسی و تاریخ)

جلد حاضر به شدت بر رابطه بین مصرف و استراتژی های فرهنگی خاص برای تعریف خود، هم بر اساس فردی و هم به صورت گروهی تمرکز می کند. بسیاری از مقالات تلاش‌های صریح برای پرداختن به بیان پیچیده کالاهای مدرن و شیوه‌های «غیر مدرن» تخصیص هستند. آثار روانشناسی فرهنگی، و تاکید فزاینده بر بازبینی فرهنگ که به طور مداوم در عمل متمایز اجتماعی ساخته می شود. به این ترتیب، می توان گفت که این مقالات به مصرف به عنوان بخشی از عملکرد هویت اجتماعی و ساخت اشکال خاص فرهنگی زندگی می پردازند. تعریف. در حالی که ما شاهد ادبیات رو به رشد مصرف در علوم اجتماعی بوده ایم، ب


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The present volume focuses intensively on the relation between consumption and culturally specific strategies for self-definition, both on an individual and a group basis. Many of the essays are explicit attempts to deal with the complex articulation of modern commodities and ''non-modern'' modes of appropriation.The papers reflect and engage some very recent developments in anthropology such as the growing interest in personhood expressed in the numerous works of cultural psychology, and an increasing emphasis on the re-envisioning of culture as continually constructed in socially differentiated practice. As such, these papers can be said to deal with consumption as part of the practice of social identity and the construction of culturally specific forms of life.Consumption and Identity is an attempt to locate the practice of consumption within more general strategies of social self-definition. While we have seen a growing literature on consumption in the social sciences, there has b





نظرات کاربران