دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تاریخ ویرایش: 1 نویسندگان: Kajsa Ekholm Friedman سری: ISBN (شابک) : 3718655926, 9780203989487 ناشر: Harwood Academic Publishers سال نشر: 1994 تعداد صفحات: 178 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Consumption and Identity (Studies in Anthropology & History) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مصرف و هویت (مطالعات در انسان شناسی و تاریخ) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جلد حاضر به شدت بر رابطه بین مصرف و استراتژی های فرهنگی خاص برای تعریف خود، هم بر اساس فردی و هم به صورت گروهی تمرکز می کند. بسیاری از مقالات تلاشهای صریح برای پرداختن به بیان پیچیده کالاهای مدرن و شیوههای «غیر مدرن» تخصیص هستند. آثار روانشناسی فرهنگی، و تاکید فزاینده بر بازبینی فرهنگ که به طور مداوم در عمل متمایز اجتماعی ساخته می شود. به این ترتیب، می توان گفت که این مقالات به مصرف به عنوان بخشی از عملکرد هویت اجتماعی و ساخت اشکال خاص فرهنگی زندگی می پردازند. تعریف. در حالی که ما شاهد ادبیات رو به رشد مصرف در علوم اجتماعی بوده ایم، ب
The present volume focuses intensively on the relation between consumption and culturally specific strategies for self-definition, both on an individual and a group basis. Many of the essays are explicit attempts to deal with the complex articulation of modern commodities and ''non-modern'' modes of appropriation.The papers reflect and engage some very recent developments in anthropology such as the growing interest in personhood expressed in the numerous works of cultural psychology, and an increasing emphasis on the re-envisioning of culture as continually constructed in socially differentiated practice. As such, these papers can be said to deal with consumption as part of the practice of social identity and the construction of culturally specific forms of life.Consumption and Identity is an attempt to locate the practice of consumption within more general strategies of social self-definition. While we have seen a growing literature on consumption in the social sciences, there has b