ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching First-Year College Students (Jossey-Bass Higher and Adult Education)

دانلود کتاب تدریس به دانشجویان سال اول کالج (آموزش عالی جوسی باس و آموزش بزرگسالان)

Teaching First-Year College Students (Jossey-Bass Higher and Adult Education)

مشخصات کتاب

Teaching First-Year College Students (Jossey-Bass Higher and Adult Education)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: Rev Exp 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0787964395, 9780787964399 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 307 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching First-Year College Students (Jossey-Bass Higher and Adult Education) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تدریس به دانشجویان سال اول کالج (آموزش عالی جوسی باس و آموزش بزرگسالان) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تدریس به دانشجویان سال اول کالج (آموزش عالی جوسی باس و آموزش بزرگسالان)

آموزش به دانشجویان سال اول کالج یک نسخه کاملاً توسعه یافته و به روز شده از آموزش دانشجویان سال اول است که از زمان انتشار آن در سال 1991 به یک کتاب کلاسیک در این زمینه تبدیل شده است. این کتاب پیشنهادهای ملموسی در مورد استراتژی ها و رویکردهای خاص برای اساتیدی که در سال اول تدریس می کنند ارائه می کند. دوره های آموزشی. نسخه جدید بر اساس جدیدترین تحقیقات در مورد آموزش و یادگیری است و اطلاعاتی را در مورد تغییرات جمعیتی که از زمان انتشار اولین نسخه در جمعیت دانش‌آموزی رخ داده است، در خود جای داده است. استراتژی های به روز شده برای کمک به دانش آموزان سال اول طراحی شده اند که به طور موثر با فشارهای علمی و غیر آکادمیک کالج سازگار شوند. نویسندگان همچنین به اساتید کمک می کنند تا دانش آموزان سال اول را درک کنند و نشان دهند که چگونه تجربیات آنها در دبیرستان آنها را برای دنیای آموزش عالی آماده کرده است یا آنها را آماده نکرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Teaching First-Year College Students is a thoroughly expanded and updated edition of Teaching College Freshmen, which has become a classic in the field since it was published in 1991. The book offers concrete suggestions about specific strategies and approaches for faculty who teach first-year courses. The new edition is based on the most current research on teaching and learning and incorporates information about the demographic changes that have occurred in student populations since the first edition was published. The updated strategies are designed to help first-year students adjust effectively to both the academic and nonacademic pressures of college. The authors also help faculty understand first-year students and show how their experiences in high school have prepared?or not prepared?them for the world of higher education.





نظرات کاربران