ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Handbook of Business Discourse

دانلود کتاب کتاب راهنمای گفتمان کسب و کار

The Handbook of Business Discourse

مشخصات کتاب

The Handbook of Business Discourse

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0748628010, 9780748631834 
ناشر: Edinburgh University Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 521 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Handbook of Business Discourse به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای گفتمان کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای گفتمان کسب و کار

کتاب راهنمای گفتمان کسب و کار جامع ترین نمای کلی این حوزه تا به امروز است. این یک مقدمه در دسترس و معتبر برای طیف وسیعی از دیدگاه‌های تاریخی، انضباطی، روش‌شناختی و فرهنگی ارائه می‌کند و به بسیاری از مسائلی که یک حوزه تحقیقاتی رو به رشد، متنوع و فزاینده بین‌المللی با آن مواجه است، می‌پردازد. این مجموعه همچنین برخی از چالش‌های تعریف و تعیین حدود یک حوزه مطالعاتی نسبتاً جدید و التقاطی را نشان می‌دهد، از جمله بحث‌هایی در مورد تعریف «گفتمان کسب‌وکار». در اروپا، آمریکای شمالی، استرالیا و نیوزلند. بخش دوم رویکردهای روش‌شناختی مانند ارتباطات واسطه‌ای، زبان‌شناسی پیکره، گفتمان سازمانی، چندوجهی، ارتباطات نژادی و مدیریتی، و تحلیل بلاغی را پوشش می‌دهد. بخش سوم به دیدگاه های رشته ای مانند جامعه شناسی، عمل شناسی، مطالعات جنسیتی، ارتباطات بین فرهنگی، انسان شناسی زبانی و ارتباطات تجاری می پردازد. بخش چهارم دیدگاه های فرهنگی را در طیف وسیعی از مناطق جغرافیایی از جمله اسپانیا، برزیل، ژاپن، کره، چین و ویتنام در نظر می گیرد. بخش پایانی به تحولات آینده در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Handbook of Business Discourse is the most comprehensive overview of the field to date. It offers an accessible and authoritative introduction to a range of historical, disciplinary, methodological, and cultural perspectives and addresses many of the issues facing a growing, varied, and increasingly international field of research. The collection also illustrates some of the challenges of defining and delimiting a relatively recent and eclectic field of studies, including debates on the very definition of "business discourse." Part One includes chapters on the origins, advances, and features of business discourse in Europe, North America, Australia, and New Zealand. Part Two covers methodological approaches such as mediated communication, corpus linguistics, organizational discourse, multimodality, race and management communication, and rhetorical analysis. Part Three looks at such disciplinary perspectives as sociology, pragmatics, gender studies, intercultural communication, linguistic anthropology, and business communication. Part Four considers cultural perspectives across a range of geographical areas including Spain, Brazil, Japan, Korea, China, and Vietnam. The concluding section reflects on future developments in Europe, North America, and Asia.





نظرات کاربران