دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Achim Schütz. Josef Ullinger
سری:
ISBN (شابک) : 383490483X, 9783834904836
ناشر:
سال نشر:
تعداد صفحات: 190
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Kundenberatung: Erfolgreich durch die mündliche Prüfung, 5. Auflage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توصیه مشتری: آزمون شفاهی ویرایش پنجم را با موفقیت پشت سر گذاشتید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فقط کسانی که می دانند در امتحان شفاهی چه چیزی لازم است می توانند به درستی با پرونده امتحانی و سؤالات ممتحنین برخورد کنند. این کتاب نشان میدهد که باید به چه مواردی توجه کنید و با موارد تمرینی خود، آمادگی بهینه را برای امتحان شفاهی مخوف ارائه میدهد. بیابید ... - چگونه به طور سیستماتیک جلسه مشتری خود را آماده و رهبری کنید - آنچه باید در مراحل مختلف جلسه به آن توجه کنید - چگونه پتانسیل فروش متقابل را به روشی ساختاریافته شناسایی و استفاده کنید - چه کاری می توانید انجام دهید اشیاء مشتری - چگونه مثبت به نظر برسید و خود را با موفقیت بفروشید - چگونه از زمان آماده سازی خود به طور بهینه استفاده کنید - کدام ترفندها و ترفندهای امتحان کنندگان "پسند" نسخه پنجم ویرایش شده با آخرین تغییرات تطبیق داده شده است. به منظور حمایت از شما در یافتن رویکردهای امیدوارکننده، سطوح نیازهای گنجانده شده یک مشتری راه را برای یک فروش اضافی مناسب به شما نشان می دهد. همراه با کتاب، خدمات آنلاین رایگان در www.bankmensch.de اطلاعاتی در مورد به روز رسانی ها ارائه می دهد و تماس شخصی با نویسنده را ارائه می دهد.
Nur wer weiß, was in der mündlichen Prüfung verlangt wird, kann mit dem Prüfungsfall und den Fragen der Prüfer richtig umgehen. Das Buch zeigt, worauf Sie achten müssen und bietet mit seinen Übungsfällen eine optimale Vorbereitung auf das gefürchtete mündliche Prüfungsgespräch. Erfahren Sie ... - wie Sie Ihr Kundengespräch systematisch vorbereiten und führen - worauf Sie in den verschiedenen Gesprächsphasen achten sollten - wie Sie Cross-Selling-Potenziale strukturiert erkennen und nutzen - was Sie bei Einwänden Ihres Kunden tun können - wie Sie positiv auftreten und sich gelungen verkaufen - wie Sie Ihre Vorbereitungszeit optimal nutzen - auf welche Tricks und Kniffe die Prüfer "stehen" Die 5., überarbeitete Auflage wurde den neuesten Änderungen angepasst. Um Sie beim Aufstöbern Erfolg versprechender Ansätze zu unterstützen, zeigen Ihnen die eingearbeiteten Bedürfnisebenen eines Kunden den Weg zum passenden Zusatzverkauf. Begleitend zum Buch informiert der kostenlose Online-Service unter www.bankmensch.de über Aktualisierungen und bietet den persönlichen Kontakt zum Autor.
Front Matter....Pages I-IX
Front Matter....Pages 1-1
Das Fach Kundenberatung....Pages 3-5
Das ideale Verkaufsgespräch....Pages 7-20
Front Matter....Pages 21-21
Die Prüfungsvorbereitung....Pages 23-38
Front Matter....Pages 39-39
Kontoführung und Zahlungsverkehr....Pages 41-83
Geld- und Vermögensanlage....Pages 85-141
Kreditgeschäft....Pages 143-184
Back Matter....Pages 185-187