ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Last Log of the Titanic

دانلود کتاب آخرین سیاهه کشتی تایتانیک

Last Log of the Titanic

مشخصات کتاب

Last Log of the Titanic

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0071374566, 9780071364478 
ناشر:  
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,023 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Last Log of the Titanic به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آخرین سیاهه کشتی تایتانیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آخرین سیاهه کشتی تایتانیک

نزدیک به 9 دهه پس از این رویداد، غرق شدن کشتی تایتانیک بیش از هر فاجعه دیگری در قرن بیستم مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، بیشتر آنچه که معمولاً در مورد آن شب سرنوشت‌ساز سال 1912 باور می‌شود، در بهترین حالت، مجموعه‌ای از اسطوره و افسانه است که توسط صاحبان کشتی و افسران بازمانده پرورش یافته و توسط نسل‌های نویسندگان و فیلم‌سازان زنده نگه داشته شده است. این، حداقل، تزی است که در این بازسازی متضاد قانع‌کننده و کاملاً قابل قبول آخرین ساعات غرور وایت استار لاین ارائه شده است. داستان جدید اما نه کمتر دلخراش تایتانیک که کاپیتان دیوید جی براون باز می‌کند، شامل زنجیره‌ای از اشتباهات غم انگیز از سوی خدمه خوش‌نیت، تأثیر مخرب صاحب مغرور کشتی است که برای اولین سفر در کشتی بوده است. و اعتماد بیش از حد مرگبار به خطاناپذیری فناوری اوایل قرن بیستم. در میان شگفت‌انگیزترین واقعیت‌هایی که ظاهر شد این است که تایتانیک با کوه یخ برخورد نکرد، بلکه در یک قفسه یخی غوطه‌ور شد و در نتیجه نه به طرف‌های کشتی، بلکه به پایین بدنه کشتی آسیب وارد کرد. افسر اول مرداک هرگز دستور بدنام CRASH STOP ("موتورهای معکوس") را صادر نکرد. در عوض، او دستور ALL STOP را صادر کرد و به او اجازه داد تا یک مانور تقریباً موفقیت آمیز منحنی S در اطراف برج انجام دهد. کوه یخ بدون خبر از دریای بدون یخ به وجود نیامد. تایتانیک احتمالاً دو ساعت یا بیشتر قبل از برخورد مرگبار، با سرعت 22 1/2 گره از یخ پراکنده، بدون دیده بان اضافی، بخار می کرد. دید در آن شب ضعیف نبود و تنها نشانه‌های مه یا اعوجاج آن‌هایی بود که با نزدیک شدن تایتانیک توسط خود میدان یخی ایجاد شد. با این حال، شگفت‌انگیزتر از همه، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اگر کاپیتان اسمیت به دستور کارفرمایش، بروس اسمای، دستور از سرگیری بخار را نمی‌داد، کشتی ممکن بود به اندازه‌ای روی آب بماند تا اجازه نجات همه مسافران و خدمه را بدهد. The Last Log of the Titanic با ارائه تفسیری کاملاً جدید از حقایق مربوط به مشهورترین کشتی غرق شده در تاریخ، مطمئناً طوفانی از بحث و جدل را به راه خواهد انداخت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Nearly nine decades after the event, the sinking of the Titanic continues to command more attention than any other twentieth-century catatrophe. Yet most of what is commonly believed about that fateful night in 1912 is, at best, a body of myth and legend nurtured by the ship's owners and surviving officers and kept alive by generations of authors and moviemakers. That, at least, is the thesis presented in this compellingly bold, thoroughly plausible contrarian reconstruction of the last hours of the pride of the White Star Line. The new but no-less harrowing Titanic story that Captain David G. Brown unfolds is one involving a tragic chain of errors on the part of the well-meaning crew, the pernicious influence of the ship's haughty owner, who was aboard for the maiden trip, and a fatal overconfidence in the infallibility of early twentieth-century technology. Among the most startling facts to emerge are that the Titanic did not collide with an iceberg but instead ran aground on a submerged ice shelf, resulting in damage not to the ship's sides but to the bottom of her hull. First Officer Murdoch never gave the infamous CRASH STOP ("reverse engines") order; rather, he ordered ALL STOP, allowing him to execute a nearly successful S-curve maneuver around the berg. The iceberg did not materialize unheralded from an ice-free sea; the Titanic was likely steaming at 22 1/2 knots through scattered ice, with no extra lookouts posted, for two hours or more before the fatal encounter. Visibility was not poor that night, and the only signs of haze or distortion were those produced by the ice field itself as the Titanic approached. Most startling of all, however, is evidence that the ship might have stayed afloat long enough to permit the rescue of all passengers and crew if Captain Smith, at the behest of his employer, Bruce Ismay, had not given the order to resume steaming. Offering a radically new interpretation of the facts surrounding the most famous shipwreck in history, The Last Log of the Titanic is certain to ignite a storm of controversy.





نظرات کاربران