ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Telling Stories in Book Clubs: Women Teachers and Professional Development

دانلود کتاب داستان گویی در باشگاه های کتاب: معلمان زن و توسعه حرفه ای

Telling Stories in Book Clubs: Women Teachers and Professional Development

مشخصات کتاب

Telling Stories in Book Clubs: Women Teachers and Professional Development

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780387339269, 9780387339276 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 248 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب داستان گویی در باشگاه های کتاب: معلمان زن و توسعه حرفه ای: یادگیری و آموزش، آموزش معلمان، آموزش حرفه ای و حرفه ای



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Telling Stories in Book Clubs: Women Teachers and Professional Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب داستان گویی در باشگاه های کتاب: معلمان زن و توسعه حرفه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب داستان گویی در باشگاه های کتاب: معلمان زن و توسعه حرفه ای



\"داستان گفتن مری کوی در باشگاه های کتاب، تصویری متقاعد کننده، تحریک آمیز و روشنگر از معلمان در حال خواندن، صحبت کردن و یادگیری با هم به ما می دهد. با در هم آمیختن پاسخ های باشگاه کتاب معلمان مبتدی، افراد باتجربه باشگاه کتاب معلمان، و تحلیل‌های متفکرانه‌اش، کوی مستند کرده است که یادگیری معلم از درون چگونه به نظر می‌رسد. این کتاب برای همه کسانی که علاقه‌مند به توسعه حرفه‌ای در طول عمر هستند، خواندنی است.»
مرلین کوکران اسمیت، کالج بوستون

\"روایت کوی در مورد باشگاه های کتاب به عنوان جوامع یادگیری کمک قابل توجهی به تحقیق و تمرین می کند. این کتاب با گره زدن خواندن، آموزش و یادگیری به ما یک اثر فوق العاده می دهد. نمونه ای از چگونگی پرورش نیازهای فکری و رابطه ای برای رشد و توسعه مداوم معلمان. این کتاب برای معلمان، محققان و سیاست گذاران ضروری است!\"
آن لیبرمن، استاد بازنشسته از کالج معلمان، دانشگاه کلمبیا و محقق ارشد در دانشگاه کلمبیا بنیاد کارنگی برای پیشرفت آموزش.

\"مری کوی نویسنده و معلمی با استعداد است. او این حقیقت آشکار را که ما با افراد دیگر کتاب می‌خوانیم، می‌پذیرد و آن را به یک اثر متقاعدکننده برای پیشرفت حرفه‌ای تبدیل می‌کند. ما شاهد ظهور و ادغام جوامع هستیم. ما می بینیم که پرسشگری خود انعکاسی که در قلب همه آموزش های خوب است، از طریق تعامل و پرورش شکل می گیرد.\"
از پیشگفتار جو آن پاگانو، دانشگاه کلگیت

< /p>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Mary Kooy’s Telling Stories in Book Clubs gives us a compelling, provocative, and insightful picture of teachers reading, talking, and learning together. By weaving together the responses of the novice teachers’ book club, the experienced teachers’ book club, and her own thoughtful analyses, Kooy has documented what teacher learning looks like from the inside. This book is a must read for all those interested in professional development across the lifespan."
Marilyn Cochran-Smith, Boston College

"Kooy’s narrative about book clubs as learning communities makes a significant contribution to both research and practice. Tying together reading, teaching and learning, the book gives us a superb example of how to nurture the intellectual and relational needs for continuous teacher growth and development. The book is a must for teachers, researchers and policymakers!"
Ann Lieberman, emeritus professor from Teachers College, Columbia University and Senior Scholar at the Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching.

"Mary Kooy is a gifted writer and teacher. She takes the obvious truth that we read books with other people and turns it into a compelling work of professional development. We see the communities emerge and coalesce. We see the self-reflective questioning that is at the heart of all good teaching take shape through interaction and nurturing."
From the Foreword by Jo Anne Pagano, Colgate University



فهرست مطالب

Women Reading, Teaching and Learning....Pages 1-8
The Study: Re-Plotting the Stories of Teacher Development....Pages 9-23
Analyzing and Re-Presenting the Data....Pages 25-28
The Teachers in the Book Clubs....Pages 29-59
Book Clubs: Establishing Processes and Protocols....Pages 61-69
New Beginnings and Telling Stories....Pages 71-101
Lessons of Learning and Teaching....Pages 103-132
“Lead Kindly Light”: Teachers Learning and Leading Together....Pages 133-176
“Crossing Borders”: Stories of Teaching, Gender, and Identity....Pages 177-207
The Telling Stories of Teacher Book Clubs....Pages 209-223




نظرات کاربران