دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Mary Kooy (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9780387339269, 9780387339276
ناشر: Springer US
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 248
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب داستان گویی در باشگاه های کتاب: معلمان زن و توسعه حرفه ای: یادگیری و آموزش، آموزش معلمان، آموزش حرفه ای و حرفه ای
در صورت تبدیل فایل کتاب Telling Stories in Book Clubs: Women Teachers and Professional Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب داستان گویی در باشگاه های کتاب: معلمان زن و توسعه حرفه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
\"داستان گفتن مری کوی در باشگاه های کتاب، تصویری متقاعد
کننده، تحریک آمیز و روشنگر از معلمان در حال خواندن، صحبت کردن
و یادگیری با هم به ما می دهد. با در هم آمیختن پاسخ های باشگاه
کتاب معلمان مبتدی، افراد باتجربه باشگاه کتاب معلمان، و
تحلیلهای متفکرانهاش، کوی مستند کرده است که یادگیری معلم از
درون چگونه به نظر میرسد. این کتاب برای همه کسانی که
علاقهمند به توسعه حرفهای در طول عمر هستند، خواندنی
است.»
مرلین کوکران اسمیت، کالج بوستون
\"روایت کوی در مورد باشگاه های کتاب به عنوان جوامع یادگیری
کمک قابل توجهی به تحقیق و تمرین می کند. این کتاب با گره زدن
خواندن، آموزش و یادگیری به ما یک اثر فوق العاده می دهد. نمونه
ای از چگونگی پرورش نیازهای فکری و رابطه ای برای رشد و توسعه
مداوم معلمان. این کتاب برای معلمان، محققان و سیاست گذاران
ضروری است!\"
آن لیبرمن، استاد بازنشسته از کالج معلمان، دانشگاه کلمبیا و
محقق ارشد در دانشگاه کلمبیا بنیاد کارنگی برای پیشرفت آموزش.
\"مری کوی نویسنده و معلمی با استعداد است. او این حقیقت آشکار
را که ما با افراد دیگر کتاب میخوانیم، میپذیرد و آن را به یک
اثر متقاعدکننده برای پیشرفت حرفهای تبدیل میکند. ما شاهد
ظهور و ادغام جوامع هستیم. ما می بینیم که پرسشگری خود انعکاسی
که در قلب همه آموزش های خوب است، از طریق تعامل و پرورش شکل می
گیرد.\"
از پیشگفتار جو آن پاگانو، دانشگاه کلگیت
"Mary Kooy’s Telling Stories in Book Clubs gives us a
compelling, provocative, and insightful picture of teachers
reading, talking, and learning together. By weaving together
the responses of the novice teachers’ book club, the
experienced teachers’ book club, and her own thoughtful
analyses, Kooy has documented what teacher learning looks
like from the inside. This book is a must read for all those
interested in professional development across the
lifespan."
Marilyn Cochran-Smith, Boston College
"Kooy’s narrative about book clubs as learning communities
makes a significant contribution to both research and
practice. Tying together reading, teaching and learning, the
book gives us a superb example of how to nurture the
intellectual and relational needs for continuous teacher
growth and development. The book is a must for teachers,
researchers and policymakers!"
Ann Lieberman, emeritus professor from Teachers College,
Columbia University and Senior Scholar at the Carnegie
Foundation for the Advancement of Teaching.
"Mary Kooy is a gifted writer and teacher. She takes the
obvious truth that we read books with other people and turns
it into a compelling work of professional development. We see
the communities emerge and coalesce. We see the
self-reflective questioning that is at the heart of all good
teaching take shape through interaction and nurturing."
From the Foreword by Jo Anne Pagano, Colgate University
Women Reading, Teaching and Learning....Pages 1-8
The Study: Re-Plotting the Stories of Teacher Development....Pages 9-23
Analyzing and Re-Presenting the Data....Pages 25-28
The Teachers in the Book Clubs....Pages 29-59
Book Clubs: Establishing Processes and Protocols....Pages 61-69
New Beginnings and Telling Stories....Pages 71-101
Lessons of Learning and Teaching....Pages 103-132
“Lead Kindly Light”: Teachers Learning and Leading Together....Pages 133-176
“Crossing Borders”: Stories of Teaching, Gender, and Identity....Pages 177-207
The Telling Stories of Teacher Book Clubs....Pages 209-223