دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: هنرهای گرافیکی ویرایش: 1 نویسندگان: Christine Shepardson سری: ISBN (شابک) : 0813215366, 9780813215365 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 208 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 6 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Anti-Judaism and Christian Orthodoxy: Ephrem's Hymns in Fourth-century Syria (Patristic Monograph Series 20) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ضد یهودیت و ارتدکس مسیحی: سرودهای افریم در سوریه قرن چهارم (مجموعه مونوگراف پدری 20) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شورای نیقیه که از نظر سیاسی درگیر شده بود و به شدت از هم جدا شده بود (325) شروعی پرتلاطم برای مبارزه مسیحیت برای تعریف خود در عرصه سیاسی فراهم کرد. مسائل مربوط به حقیقت نهایی را کنار بگذاریم، کسانی که به طور قانونی می توانستند عنوان ارتدکس مسیحی را ادعا کنند، کسانی بودند که آموزه هایشان از حمایت اقتدار قانونی و نظامی امپراتور برخوردار بود. علیرغم تصمیمات ملموس سال 325 و تلاش شورای جهانی برای ایجاد یک ارتدوکس امپراتوری، دهه های بعد شاهد نبردهای مداوم بین مسیحیانی بود که از نتیجه شورا حمایت کردند و آنهایی که حمایت نکردند. این کتاب به بررسی لفاظی های پیچیده ضد یهودی و ضد یهودی افرم، شاعر، شماس و متکلم قرن چهارم از شرق روم سوریه می پردازد که نوشته هایش به زبان سریانی برای قرن ها ناآشنا و از نظر زبانی غیرقابل دسترس برای دانشمندانی است که به مطالعه آثار مشهور می پردازند. نوشته های یونانی و لاتین معاصران او. خوانش انتقادی از نوشتههای شاعرانه متعدد افرم نشان میدهد که زبان تند ضدیهودی و ضدیهودیتی او به استحکام بخشیدن به تعریف طرفدار نیقیه از ارتدکس مسیحی کمک کرد و در همان اقدامی که به اصطلاح یهودیسازی و یهودیسازی خود را تعریف کرد، از آن جامعه جدا شد. مخالفان مسیحی آرین، که هر دو را متهم کرد که بیشتر به یهودیان شبیه هستند تا مسیحی. افرم از طریق لفاظی هایی که به دقت طراحی شده بود، پارامترهای اجتماعی و الهیاتی جدیدی را برای مخاطبانش ساخت که منظر مذهبی جامعه او را تغییر داد. این کتاب نشان میدهد که بحثهای ضدیهودی سرودهای افرم نشاندهنده تلاشهای حسابشده او برای رها کردن جماعت سوریاش با هیچ جایگزین مناسبی جز انطباق با شورای نیکیه، الگوی خودش برای ارتدکس مسیحی است. مقایسه متون افرم با نوشتههای یونانی معاصر آتاناسیوس، اسقف مشهور اسکندریه، کریستین شپردسون، نقش مهمی را که لفاظی ضد یهودی در این درگیری حساس الهی قرن چهارم ایفا کرد، آشکار میکند و نشان میدهد که مسیحیان سریانیزبان که مدتها نادیده گرفته شده بودند، مانند افرم، به طور کامل در مبارزه شدید شرکت داشتند. برای تعریف ارتدکس مسیحی برای امپراتوری روم.
The politically embroiled and sharply divided Council of Nicaea (325) provided a turbulent beginning to Christianity's struggle for self-definition in the political arena. Questions of ultimate truth aside, those who could legally claim the title of Christian orthodoxy were those whose teachings had the backing of the emperor's legal and military authority. Despite the concrete decisions of 325 and the ecumenical council's attempt to create an imperial orthodoxy, the decades that followed witnessed ongoing battles between those Christians who supported the council's outcome and those who did not. This book investigates the complex anti-Jewish and anti-Judaizing rhetoric of Ephrem, a fourth-century poet, deacon, and theologian from eastern Roman Syria whose Syriac-language writings remain unfamiliar and linguistically inaccessible to centuries of scholars who study the well-known Greek and Latin writings of his contemporaries. A critical reading of Ephrem's numerous poetic writings demonstrates that his sharp anti-Jewish and anti-Judaizing language helped to solidify a pro-Nicene definition of Christian orthodoxy, cutting off from that community in the very act of defining it his so-called Judaizing and Arian Christian opponents, both of whom he accused of being more like Jews than Christians. Through carefully crafted rhetoric, Ephrem constructed for his audience new social and theological parameters that reshaped the religious landscape of his community. This book shows that the anti-Jewish polemic of Ephrem's hymns represents his calculated efforts to leave his Syrian congregation with no viable alternative but to conform to the Council of Nicaea, his own model for Christian orthodoxy.Comparing Ephrem's texts with the contemporary Greek writings of Athanasius, the renowned bishop of Alexandria, Christine Shepardson reveals the significant role that anti-Jewish rhetoric played more broadly in this critical fourth-century theological conflict, and demonstrates that long-ignored Syriac-speaking Christians such as Ephrem participated fully in the fierce struggle to define Christian orthodoxy for the Roman Empire.