ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Religious Fundamentalism: Global, Local and Personal

دانلود کتاب بنیادگرایی دینی: جهانی، محلی و شخصی

Religious Fundamentalism: Global, Local and Personal

مشخصات کتاب

Religious Fundamentalism: Global, Local and Personal

دسته بندی: دین
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415422086, 9780415422086 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 332 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Religious Fundamentalism: Global, Local and Personal به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بنیادگرایی دینی: جهانی، محلی و شخصی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بنیادگرایی دینی: جهانی، محلی و شخصی

چگونه یک بنیادگرای مذهبی یک جهان بینی ضدفرهنگی را پذیرفته است؟ بنیادگرایی را می توان از منظرهای مختلفی تحلیل کرد. این نوعی سیستم اعتقادی است که افراد را قادر می سازد تا زندگی خود را معنا کنند و برای آنها هویت فراهم می کند. این یک پدیده اجتماعی است که در آن افراد کاملاً مذهبی بر اساس هنجارها، ارزش ها و باورهای گروهی که به آن تعلق دارند عمل می کنند. این یک محصول فرهنگی است، به این معنا که محیط های فرهنگی مختلف به اشکال مختلف بنیادگرایی منجر می شود. و این یک پدیده جهانی است، به معنای آشکار که در همه جا یافت می شود، و همچنین به این دلیل که هم واکنشی است در برابر، و هم بخشی از جهان مدرن در حال جهانی شدن. بنیادگرایی دینی به همه این چهار سطح تحلیل می پردازد و دیدگاه های جامعه شناختی و روانشناختی را به طور منحصر به فردی ترکیب می کند و آنها را به یکدیگر مرتبط می کند. هر فصل با یک مطالعه موردی طولانی دنبال می‌شود و این موارد از تحلیل متنی دقیق سخنرانی دوم جورج دبلیو بوش تا پرداختن به القاعده به عنوان یک رویداد رسانه‌ای جهانی را شامل می‌شود. این کتاب دیدگاه جامع علمی اجتماعی را در مورد موضوعی با اهمیت معاصر ارائه می دهد و باید هم برای دانشجویان دانشگاه و هم برای دانشجویان جهان معاصر مفید باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How does a religious fundamentalist come to embrace a counter-cultural world view? Fundamentalism can be analysed from a variety of perspectives. It is a type of belief system which enables individuals to make sense of their lives and provides them with an identity. It is a social phenomenon, in which strictly religious people act according to the norms, values, and beliefs of the group to which they belong. It is a cultural product, in the sense that different cultural settings result in different forms of fundamentalism. And it is a global phenomenon, in the obvious sense that it is to be found everywhere, and also because it is both a reaction against, and also a part of, the globalising modern world. Religious Fundamentalism deals with all of these four levels of analysis, uniquely combining sociological and psychological perspectives, and relating them to each other. Each chapter is followed by a lengthy case study, and these range from a close textual analysis of George W. Bush’s second inaugural speech through to a treatment of Al-Qaida as a global media event. This book provides a comprehensive social scientific perspective on a subject of immense contemporary significance, and should be of use both to university students and also to students of the contemporary world.  





نظرات کاربران