دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: رسانه ها ویرایش: نویسندگان: Paul Wells سری: ISBN (شابک) : 2940373167, 9782940373161 ناشر: AVA Publishing سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 186 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 67 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Basics Animation: Scriptwriting به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب انیمیشن پایه: فیلمنامه نویسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
والاس و گرومیت. \"داستان اسباب بازی 2.\" چه چیزی این فیلم های انیمیشن را عالی می کند؟ داستان هایی که می گویند و روش هایی که آن داستان ها بیان می شوند. انیمیشن می تواند به جایی برسد که هیچ فیلمسازی دیگری نمی تواند پیش برود، و فیلمنامه نویسی عالی می تواند انیمیشن را به جایی برساند که هیچ فیلم دیگری چنین چیزی را ندارد. \"Basics Animation: Scriptwriting\" ادامه عنوان موفق \"The\" \"Fundamentals of Animation\" با استفاده از نمونههای واضح از فیلمهای انیمیشن بزرگ به رویکردهای مختلفی برای فیلمنامهنویسی برای انیمیشن میپردازد. پل ولز، نویسنده، ویژگیهای متمایز انیمیشن را بهعنوان شکلی از بیان خلاقانه بررسی میکند و انتخابها و رویکردهای موجود برای فیلمنامهنویس، انیماتور و کارگردان را توضیح میدهد.
"The Lion King. Spirited Away." Wallace and Gromit. "Toy Story 2." What makes these animated movies great? The stories they tell, and the ways those stories are told. Animation can go where no other filmmaking can, and great scriptwriting can take animation where no other movies have. "Basics Animation: Scriptwriting," the follow-up to the successful title "The" "Fundamentals of Animation," looks at a variety of approaches to scriptwriting for animation using vivid examples from great animated movies. Author Paul Wells explores the distinctive qualities of animation as a form of creative expression and explains the choices and approaches available to the scriptwriter, the animator, and the director.