ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Princeton Management Consultants: Guide to Your New Job

دانلود کتاب مشاوران مدیریت پرینستون: راهنمای شغل جدید شما

Princeton Management Consultants: Guide to Your New Job

مشخصات کتاب

Princeton Management Consultants: Guide to Your New Job

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0471231746, 9780471444565 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 305 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 978 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Princeton Management Consultants: Guide to Your New Job به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشاوران مدیریت پرینستون: راهنمای شغل جدید شما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشاوران مدیریت پرینستون: راهنمای شغل جدید شما

* یک استراتژی کارآفرینی ایجاد کنید * کاتالوگ خدمات خود را بسازید * یک برنامه استراتژیک تجاری و بازاریابی ایجاد کنید * بهترین بسته دستمزد کل را مذاکره کنید * شغل ایده آل را پیدا کنید به عنوان یک جوینده کار، شما یک \"کارآفرین موقت\" هستید. شما در حال ایجاد یک شروع هستید. شرکتی که بازار تجارت به کسب و کار (B2B) را هدف قرار می دهد. شما خدمات مورد نیاز برای ارائه، بازارهایی برای عرضه، یک کمپین تبلیغاتی بازاریابی و برند برای دستیابی به آنها، ساختار قیمت گذاری (بسته جبران خسارت) رقابتی و یک برنامه فروش برای جذب مشتری دارید. یک تفاوت این است که یک کسب و کار نوپا به دنبال مشتریان زیادی است. شما فقط به دنبال یک کارفرمای مناسب هستید. البته، همانطور که باید یک کسب و کار را با برنامه راه اندازی کنید، باید جستجوی شغل خود را نیز با آن شروع کنید. راهنمای مشاوران مدیریت پرینستون برای شغل جدید شما به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از همان روش های برنامه ریزی کسب و کار قدرتمند و آزمایش شده ای که کارآفرینان برای ایجاد استارت آپ های موفق از آن استفاده می کنند، شغل موفق خود را ایجاد کنید. شما مهارت ها و خدمات خود را به کارفرمایان هدف بازاریابی می کنید و می فروشید و موقعیت شغلی مناسب خود را پیدا می کنید. روش های نوآورانه در این کتاب به شما کمک می کند:* چشم انداز و ماموریت خود را شرح دهید* خدماتی را که باید ارائه دهید را توصیف و تعریف کنید * بازارهای هدف خود را تعریف کنید * بدانید حقوق، مزایا و فرصت های مالکیت سهام در بازار کار شما رقابتی است * استراتژی بازاریابی، برندسازی و تبلیغات را ایجاد کنید* خود را به عنوان محصول بسته بندی کنید* کمپین فروش خود را راه اندازی کنید* رقابت را شکست دهید و به زمین برسید. شغل به جای پیروی از قوانین شکار شغل، یاد خواهید گرفت که از نبوغ، هوش، فردیت و تجربه خود برای متمایز شدن از دیگر افراد استفاده کنید - همان طور که مشاغل جدید خود را از رقبایشان متمایز می کنند. به جای پراکندگی رزومه خود در بین افراد بالقوه ناشناس، با هدف قرار دادن سیستماتیک کارفرمایان به عنوان افرادی با نیازهای خاص که می توانید پاسخ دهید، به موفقیت دست خواهید یافت. راهنمای مشاوران مدیریت پرینستون برای شغل جدید شما، همراه با مشاوره تخصصی در زمینه بازاریابی رابطه مند، رزومه، نامه های پوششی، شبکه سازی، استخدام کنندگان اجرایی، مصاحبه و موارد دیگر، منبعی است که برای موفقیت در کسب و کار خود به آن نیاز دارید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

* Develop an entrepreneurial Strategy* Build Your Catalog of Services* Create a Strategic Business and Marketing Plan* Negotiate the Best Total pay package* Land the ideal jobAs a job seeker, you are an "interim entrepreneur." You are creating a start-up company that targets the Business-to-Business (B2B) market. You have the needed services to offer, markets to supply, a marketing and brand advertising campaign to reach them, a pricing structure (compensation package) that is competitive, and a sales program to land the customer. The one difference is that a start-up business is looking for many customers. You are looking for just one-the right employer.Of course, just as you must start a business with a plan, you should start your job hunt with one too. The Princeton Management Consultants Guide to Your New Job shows you how to build your successful career using the same powerful, tried-and-true business planning methods that entrepreneurs use to build successful start-ups. You'll market and sell your skills and services to targeted employers, and find the job niche that's right for you.The innovative methods in this book will help you:* Describe your vision and mission* Describe and define the services you have to offer* Define your target markets* Know what salary, benefits, and stock-ownership opportunities are competitive in your job market* Develop a marketing, branding, and advertising strategy* Package yourself as a product* Launch your sales campaign* Beat the competition and land the jobInstead of following job hunting rules, you will learn to use your ingenuity, intelligence, individuality, and experience to stand out from the crowd-the same way new businesses differentiate themselves from their competition. Rather than scatter your resume among anonymous prospects, you'll achieve success by systematically targeting employers as individuals with specific needs you can fill. Packed with expert advice on relationship marketing, resumes, cover letters, networking, executive recruiters, interviewing, and more, the Princeton Management Consultants Guide to Your New Job is the resource you need to succeed in the business of you.





نظرات کاربران